ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تنها چند هفته قبل از معرفی iOS 10 شمار کاربران نسخه کنونی این سیستم عامل از مرز 84 درصد عبور کرد

در حالی که تنها چند هفته تا برگزاری کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل باقی مانده است (که احتمالا هم به رونمایی از iOS 10 مربوط می شود) اپل فاش ساخته که 84 درصد از کاربران ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

در حالی که تنها چند هفته تا برگزاری کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل باقی مانده است (که احتمالا هم به رونمایی از iOS 10 مربوط می شود) اپل فاش ساخته که 84 درصد از کاربران آن، سیستم های خود را به iOS 9 آپگرید کرده اند که هم اکنون آخرین نسخه از سیستم عامل موبایلی این شرکت محسوب می شود.

برای آنکه درک بهتری از این آمار داشته باشید باید بگوییم که این رقم 4 درصد نسبت به رقم اعلام شده از سوی اپل در جریان مراسم رونمایی از آیفون اس ای بیشتر است و مهم تر از همه اینکه شمار کاربران جدیدترین نسخه از اندروید در مقابل آن رنگ می بازد.

Screen-Shot-2016-05-16-at-09.01.25

مارشملوی اندروید که نخستین بار در جریان کنفرانس I/O گوگل در ماه می سال 2015 معرفی شد و در اکتبر همان سال رسما در اختیار کاربران قرار گرفت در حال حاضر تنها 7.5 درصد از کل جمعیت استفاده کنندگان از سیستم عامل متتن باز موبایلی شرکت ساکن مانتین ویو را به خود اختصاص داده است.

بخش اعظمی از کاربران اندروید (35.6 درصد) همچنان از نسخه آبنبات چوب استفاده می کنند که در سال 2014 میلادی عرضه شد و کیت کت نیز که در سال 2013 از راه رسید تنها 32.5درصد از جمعیت این کاربران را به خود اختصاص می دهد.

البته اضافه کنیم که iOS 9 رسما تا ماه سپتامبر (اواخر تابستان) جایگزین نخواهد شد، با این همه، بعد از برگزاری کنفرانس اپل، توسعه دهندگان بخش اعظمی از تلاش های خود را به جدیدترین نسخه آن اختصاص خواهند داد.

در هر حال، شرکت ساکن کوپرتینو همچنان به ارائه آپدیت برای iOS 9 ادامه می دهد. اوایل این ماه، این کمپانی نسخه بتای iOS 9.3.2 را در اختیار توسعه دهندگان ثبت شده و البته تست کنندگان عادی قرار داد که حاوی پچ مربوط باگ Game Center و امکان استفاده از قابلیت شیفت شب در وضعیت Low Power بود.

شما انتظار دارید که این شرکت چه آپدیت هایی را به iOS 10 بیاورد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • شاهین
    شاهین | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    محمد جان تو برو با ایفونهنگیت حال یه برنامه که اجرا کنی نیم ساعت طول میکشه تا باز بشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی