ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

رقابت شانه به شانه تسلا مدل اکس و مک لارن 650S در مسیر چهارصد متر [تماشا کنید]

وقتی حرف از شتاب به میان می آید شاید هیچ ماشین دیگری مانند تسلا مدل اس و مدل اکس خوب نباشد. خودروی مدل اس قادر است در وضعیتی به نام Ludicrous ظرف تنها 2.8 ثانیه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

وقتی حرف از شتاب به میان می آید شاید هیچ ماشین دیگری مانند تسلا مدل اس و مدل اکس خوب نباشد. خودروی مدل اس قادر است در وضعیتی به نام Ludicrous ظرف تنها 2.8 ثانیه سرعت خود را از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برساند.

اما، مدل اکس با آنکه یک خودروی اس یو وی یا اصطلاحا شاسی بلند به حساب می آید برای این منظور به 3.2 ثانیه نیاز دارد و میتواند ظرف تنها 11.7 ثانیه چهارصد متر را طی کند. البته باز هم باید تاکید کنیم که این محصول یک خودروی اس یو وی است.

حالا که تسلا مدیریت بهتری روی فرایند تولید خودروی مدل اکس خود پیدا کرده، تحویل این ماشین به خریدارانش نیز با سرعت بیشتری انجام خواهد شد و در نتیجه اینکه هر از چندگاهی یک ویدئوی تبلیغاتی در مورد قابلیت های این ماشین در مسیرهای مسابقه منتشر گردد نیز زیاد عجیب نخواهد بود.

در آخرین ویدئوی منتشر شده در این باره، خودروی مدل اکس تسلا مقابل یک فراری F430 قرار گرفت و اینبار نویسندگان و دست اندرکاران سایت DragTimes تصمیم گرفتند که یک خودروی Model X P90D را در پیست چهارصد متری مقابل مک لارن 650S قرار دهند.

لازم است خاطرنشان کنیم که خودروی مدل اکس هم در زمان فعال بودن launch control خودروی مک لارن و هم حالت غیرفعال بودنش توانست آن را بگیرد. حال اگر می خواهید بدانید که لانچ کنترل دقیقا چه کاری را انجام می دهد باید بگوییم که این ماشین بسیار سریع را به راکتی تبدیل می کند که قادر است ظرف 2.9 ثانیه سرعتش را از 0 به صدکیلومتر بر ساعت برساند.

"" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true">
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Nima
    Nima | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    چقدر یاروئه زر زد.

  • بابک
    بابک | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    من که هیچ مسابقه شونه به شونه ای ندیدم شما دیدین به منم نشون بدین

مطالب پیشنهادی