ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت ایزی بیست و پنج ساله شد

شب گذشته شرکت «ایزی»، تولد ۲۵ سالگی اش را در هتل اسپیناس تهران جشن گرفت و در این مراسم، جوایزی را نیز به کاربران محصولات خود اهدا کرد. مراسم با سخنرانی مهندس نجفی، مدیر عامل ایزی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

شب گذشته شرکت «ایزی»، تولد ۲۵ سالگی اش را در هتل اسپیناس تهران جشن گرفت و در این مراسم، جوایزی را نیز به کاربران محصولات خود اهدا کرد.

مراسم با سخنرانی مهندس نجفی، مدیر عامل ایزی آغاز شد؛ وی از دستاورد های شرکت ایزی در سال های گذشته گفت و سپس به اهداف پیش روی آن پرداخت. ایزی فروشنده انحصاری محصولات «D-Link» در ایران است و مدیر عامل این کمپانی شب گذشته بیان نمود که یکی از تصمیمات اصلی این شرکت، ارائه سرویس هایی بهتر به مشتریان و ایجاد باشگاهی در همین راستا برای خدمات رسانی بهتر به آنها است. مهندس نجفی همچنین بیان نمود که شرکت ایزی تصمیم دارد تمرکز بالاتری بر محصولات سازمانی توسعه یافته از سوی دی لینک داشته باشد.

در ادامه، می توانید بیانیه خبری ارسال شده از سوی ایزی در رابطه با ۲۵ سالگی این شرکت را مطالعه فرمایید.

مراسم جشن بیست و پنجمین سالگرد تأسیس شرکت ایزی و سی امین سالگرد تأسیس شرکت دی لینک که در روز ۲۶ اردیبهشت در هتل اسپیناس تهران برگزار گردیده، با اعلام افزایش زمان گارانتی به 4 سال و راه اندازی باشگاه مشتریان ایزی همراه شد.

این مراسم که با شرکت جمع کثیری از نمایندگان ایزی و فروشندگان محصولات دی لینک، شرکا و کارکنان این دو شرکت برگزار گردید، شاهد حضور مدیران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و تهران، اتحادیه فناوران رایانه تهران و همچنین شخصیت های مهم و تاثیر گذار صنعت IT ایران بود.

آقایان: جناب مهندس آزاد معروفی عضو شورای مرکزی نصر کشور و مسئول کمیسیون شبکه سازمان و آقایان سید مهدی میر مهدی رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران، پاک ضمیر و سلطانی از اعضای اتحادیه و همچنین آقای مهندس امیر حسین سعیدی نائینی در این مراسم حاضر بودند.

در این مراسم آقای مهندس عبدالصاحب نجفی مدیر عامل شرکت ایزی ضمن خوشامد گویی به حضار طی سخنان کوتاهی نقشه راه جدید ایزی و دی لینک را در سال پیش رو به اطلاع حاضران رساند، از جمله تأکید بیشتر ایزی و دی لینک بر فعالیتهای مارکتینگ با محور مصرف کننده نهایی، راه اندازی پرتال باشگاه مشتریان ایزی، تغییرات اساسی و افزایش زمان گارانتی محصولات و تسهیل شرایط استفاده از خدمات گارانتی ایزی.

همچنین با توجه به تغییرات در رأس دفتر دی لینک ایران از زحمات 10 ساله آقای نیما مجاهد تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

Mr. Harrison-w1150

پس از ایشان آقای هریسون آلبرت ، مدیر دی لینک خاور میانه و آفریقا با معرفی آقای مهندس محمد امین خلیفه زاده به سمت مدیریت دفتر دی لینک ایران ، برای ایشان آرزوی موفقیت نمود. سپس با همکاری آقای خلیفه زاده به معرفی محصولات و نقشه راه دی لینک برای سالهای پیش رو پرداختند.

بر همین اساس، دی لینک با توجه به تعمیرات تکنولوژی و نیازهای مبرم مصرف کنندگان ، به ارائه محصولات متنوع 4G و 3G و همچنین نسل جدید محصولات وایرلسAC با سرعتها و پهنای باند بسیار بالا ، تجهیزات اینترنت اشیاء برای مصارف خانگی و نیمه صنعتی پرداخته و تنوع این رده از محصولات را افزایش خواهد داد.

در ادامه هدایای ویژه برندگان جشنواره مهر ایزی که عبارت بود از مبلغ ده میلیون وجه نقد به هریک از دو نفر برگزیده این جشنواره و هدایای مخصوص برندگان جشنواره نوروز 95 ایزی اهدا گردید.

برندگان جشنواره مهر-w1150

براساس همین گزارش از ابتدای سال 95 محصولات ADSL دی لینک ، دارای 3 سال گارانتی شامل یکسال گارانتی تعویض و سایر محصولات دارای دو سال گارانتی هستند که با عضویت و ثبت محصول خریداری شده طی یک ماه اول پس از خرید ، می توان زمان گارانتی را به مدت یکسال افزایش داد. به این ترتیب زمان محصولات ADSL چهار سال شامل یکسال گارانتی تعویض و سایر محصولات دارای سه سال گارانتی خواهند بود.

همچنین مزیت های دیگری با عضویت در باشگاه مشتریان ایزی به مصرف کنندگان خواهد رسید. از جمله دریافت خبرنامه ها و آگاهی از آخرین محصولات و آموزشی و مراسم معرفی محصولات و امکان بهره مندی از تخفیفات دوره ای در موارد خاص.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی