ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

منوی استارت ویندوز
تکنولوژی

مایکروسافت تبلیغات بیشتری را به منوی استارت ویندوز ۱۰ می افزاید

مایکروسافت با بازگرداندن منوی استارت به ویندوز ۱۰، خواسته اصلی بسیاری از کاربرانش را عملی کرد، اما منوی استارت آخرین نسخه ویندوز، دیگر چندان هم مثل گذشته نیست و کاشی های زنده راه خود را به این بخش نیز ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

مایکروسافت با بازگرداندن منوی استارت به ویندوز ۱۰، خواسته اصلی بسیاری از کاربرانش را عملی کرد، اما منوی استارت آخرین نسخه ویندوز، دیگر چندان هم مثل گذشته نیست و کاشی های زنده راه خود را به این بخش نیز باز کرده اند. حالا این شرکت قصد دارد تعداد اپلیکیشن های پیشنهادی در این منو را دو برابر کند.

غول نرم افزاری ساکن ردموند در خلال رویداد WinHEC هفته گذشته، اعلام داشت که قصد دارد در آپدیت بزرگ سالیانه ویندوز 10، که حدودا ماه جولای (تیرماه) عرضه خواهد شد، تعداد اپ های پیشنهادی در این منو را از ۵ مورد فعلی به ۱۰ افزایش دهد.

مایکروسافت با این ترفند سعی می کند کاربران را به دانلود بیشتر نرم افزارها از فروشگاه نرم افزاری اش ترغیب کند و جالب است بدانید پیشنهادهای فوق بر حسب کشوری که کاربر در آن ساکن است، متفاوت خواهند بود.

برخی از این اپلیکیشن ها از قبل روی سیستم های مبتنی بر ویندوز نصب شده اند با این حال مایکروسافت خاطرنشان کرده که کاربران می توانند آنها را پاک کنند و در نتیجه این اقدام دیگر این اپ ها را در منوی استارت خود نخواهند دید.

هنوز دلیل تصمیم کمپانی ردموندی برای دو برابر کردن تعداد این تبلیغات اعلام نشده، اما به نظر می رسد آنها می خواهند به هر نحو ممکن کاربران فروشگاه نرم افزاری Windows Store را افزایش دهند.

همان طور که در بالا گفتیم، مایکروسافت قصد دارد در تابستان بروزرسانی سالیانه نسخه 10ویندوز را ارائه کند. قرار است با این آپدیت بهینه سازی های متعددی صورت پذیرد و قابلیت های تازه ای برای 300 میلیون کاربر فعلی ویندوز 10 فراهم شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    مایکروسافت میتونه ویندوز رو به طور کامل رایگان کنه و در عوض این قسمت از ویندوز یعنی منوی استارت رو تبدیل به یک بیلبورد تبلیغاتی خوب بکنه و از این طریق کسب درآمد کنه. اینطوری به نفع همه هست. هم مشتریان نهایی به رایگان صاحب ویندوز میشن و هم مایکروسافت به پولش میرسه و هم شرکت های تبلیغ کننده یک موقعیت عالی برای تبلیغات بهتر پیدا میکنن

مطالب پیشنهادی