ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نینتندو وارد صنعت فیلم سازی خواهد شد

در طول چند سال اخیر شرکت نینتندو فعالیت خود در صنعت سرگرمی را به صورت چشمگیری افزایش داده است. آن ها که چند ماه گذشته با انتشار اپلیکیشن Miitomo توانستند کاربران موبایل را به خود ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

در طول چند سال اخیر شرکت نینتندو فعالیت خود در صنعت سرگرمی را به صورت چشمگیری افزایش داده است. آن ها که چند ماه گذشته با انتشار اپلیکیشن Miitomo توانستند کاربران موبایل را به خود جذب کنند، اکنون تصمیم دارند شانس خود را در صنعت فیلم سازی محک بزنند. بر اساس گفته تاتسومی کیمیشیما، مدیر عامل نینتندو، این شرکت خواهان سرمایه گذاری در بخش تولید فیلم بوده و می خواهد به موفقیت جهانی در این عرصه برسد.

با وجود این که به نظر می آید آن ها در مراحل اولیه از طرح گفته شده به سر می برند اما کیمیشیما گفته حداکثر تا پنج سال آینده شاهد فیلم هایی از نینتندو خواهیم بود. برای اطلاعات بیشتر، این اولین بار نیست که شرکت مورد بحث وارد عرصه ساخت فیلم می شود. نینتندو در سال 1993 یک Live Action از فرنچایز سوپر ماریو روی پرده های سینما برد. انیمیشن Animal Crossing هم سال 2006 در ژاپن اکران شد که موفقیت بیشتری به دست آورد.

کیمیشیما در ادامه صحبت هایش افزود که فیلم سوپر ماریو پروژه چندان خوبی نبود و نینتندو هم احتمالا به دنبال ساخت Live Action های بیشتر نخواهد رفت. به عبارت دیگر، تمرکز اصلی آن ها روی انیمیشن های سه بعدی است. حدود یک سال پیش، وال استریت ژورنال گزارش داده بود نینتندو تصمیم دارد با همکاری شبکه نت فلیکس، پخش کننده سریال های معروفی مانند Daredevil و House of Cards، یک Live Action از The Legend of Zelda بسازد که همان موقع شایعه رد شد.

طبیعتا با حضور نینتندو در صنعت فیلم سازی، اولین سوالی که ذهن بازیکن ها درگیر می کند این است که آن ها در اولین فیلم خود سراغ چه شخصیتی خواهند رفت. کیمیشیما پیرامون این قضیه توضیح داد: «ما می خواهیم از عناوینی استفاده کنیم که میان مردم محبوبیت بالایی داشته باشند.»

تاکنون شاهد حضور بازی های زیادی در قالب فیلم و انیمیشن بودیم اما هیچ کدام موفقیت بالایی به دست نیاورند. شاید موفق ترین اثر در این زمینه را بتوان Final Fantasy VII: Advent Children خطاب کرد که حدود یک دهه پیش به انتشار رسید. کمتر از یک سال دیگر هم فیلم اساسینز کرید با بازی مایکل فسبندر، نامزد جایزه اسکار، به اکران می رسد که با توجه به تیم تولید خود می توان به آن امیدوار بود.

TNW
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی