ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آداپتور PCE-AC88 ایسوس، راهکاری تازه برای استفاده از شبکه بی سیم

شرکت ایسوس آداپتور بیسیم 4X4 (چهار فرستنده و چهار گیرنده) دوبانده جدید خود را با استاندارد AC3100 و با نام PCE-AC88 معرفی کرد. این آداپتور شبکه با استفاده از رابط PCIe به سادگی می تواند بستر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

شرکت ایسوس آداپتور بیسیم 4X4 (چهار فرستنده و چهار گیرنده) دوبانده جدید خود را با استاندارد AC3100 و با نام PCE-AC88 معرفی کرد. این آداپتور شبکه با استفاده از رابط PCIe به سادگی می تواند بستر مناسبی برای شبکه بی سیم فراهم می کند. در همین راستا نماینده ایسوس در ایران، بیانیه خبری خود را برای دیجیاتو ارسال کرده است که در ادامه می توانید آن را مطالعه فرمایید. 

محصول جدید با بهره مندی از فناوری 4x4 در باند 2.4 گیگاهرتز می تواند تا 1000 مگابیت بر ثانیه و در باند 5 گیگاهرتز هم تا 2100 مگابیت بر ثانیه داده را در محیط بیسیم تبادل کند. چهار آنتن با قابلیت جداشدن به همراه پایه ای مغناطیسی برای این آداپتور شبکه درنظر گرفته شده تا کاربر برای قرار دادن آنتن در محل دلخواه مشکلی نداشته باشد.

استاندارد پرسرعت 802.11ac برای کامپیوتر های دسکتاپ

PCE-AC88 (2)-w800

آخرین سری از روترهای 4X4 با استاندارد 802.11ac با کلاینت های بیسیم 4X4 سازگارند و امکان نهایت استفاده از سازو کار MIMO 4X4 را می دهند. PCE-AC88 ایسوس نخستین آداپتور 4X4 با رابط PCIe است که از فناوری NitroQAM™ (1024-QAM) برای استفاده از حداکثر سرعت تبادل داده ها با 4X4 را در خود دارد. سرعت و پوشش آنتن دهی این مدل 60 درصد بهتر از آداپتور های 3X3 802.11ac است.

MIMO 4X4 طراحی شده برای پوشش بهتر و پایداری بیشتر سیگنال

PCE-AC88 (1)-w800

PCE-AC88 ایسوس با استفاده از آنتن 4 شاخه قابل جداشدن، محدوده وسیعی را پوشش می دهد که این امر باعث پایداری بیشتر سیگنال ها می گردد. آنتن ها بر روی یک پایه مغناطیسی قرار دارند و امکان اتصال به هر سطحی را به آسانی فراهم می کند. همچنین آنتن ها را می توانید روی پایه اصلی در محور افقی و عمودی به راحتی تنظیم کنید تا به بهترین راندمان دست پیدا کنید. ایسوس برای پایداری بیشتر PCE-AC88، یک هیتسینک دفع حرارت روی آن در نظر گرفته تا در کارکرد طولانی مدت، پایداری و دوام آن حفظ شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    خیلی خفنه... فکر کنم برای هک وایفای هم خیلی مناسب باشه!! :D

    • 1.amir
      1.amir | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

      ?

مطالب پیشنهادی