ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار جزئیاتی تازه از موبایل دارای نمایشگر خمیده شیائومی

اگر نگاهی به دستگاه های معرفی شده بیاندازیم می توانیم بگوییم در طول سال جاری شیائومی یکی از فعال ترین موبایل سازان چینی بوده است. این شرکت تا به اکنون از پرچمدارانی همچون Mi 5 و ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

اگر نگاهی به دستگاه های معرفی شده بیاندازیم می توانیم بگوییم در طول سال جاری شیائومی یکی از فعال ترین موبایل سازان چینی بوده است. این شرکت تا به اکنون از پرچمدارانی همچون Mi 5 و Mi Max پرده برداشته و بر حسب اینکه هنوز در نیمه ی اول سال هستیم می توان انتظار داشت تا پایان ۲۰۱۶ اسمارت فون های دیگری نیز توسط آنها رونمایی گردد.

Mi Note 2 یکی از موبایل هایی است که تا به حال چندین بار شایعاتی راجع به آن انتشار یافته و ضمناً به دفعات حرف از این موضوع به میان آمده که شیائومی بنا دارد تلفن هوشمندی دارای صفحه نمایش خمیده را تولید و روانه ی بازار سازد؛ دستگاهی که عاقبت امروز جزئیاتی بیشتری در موردش رسانه ای گشته.

در همین راستا و بر اساس گزارشی که ساعاتی پیش منتشر شده، کمپانی مورد بحث قصد دارد در موبایلی که در بالا از آن سخن گفتیم از صفحه نمایش های خمیده ی ال جی با رزولوشن نامشخص استفاده نماید. ضمناً در این گزارش آمده نمایشگر یاد شده ۵.۷ اینچی و از نوع OLED خواهد بود.

شیائومی فبلت مورد اشاره را به ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی مجهز خواهد کرد و این دیوایس قدرت خودش را از چیپست ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۲۳ خواهد گرفت. یک دوربین دوگانه ی ۱۲ یا ۱۳ مگاپیکسلی نیز در قسمت پشتی اسمارت فون تعبیه خواهد شد و البته برای مشخص شدن جزئیات بیشتر ظاهراً فعلاً باید منتظر بمانیم.

منابع آگاه اکنون می گویند شیائومی تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش خمیده ی خود را در بهار ۲۰۱۷ میلادی روانه ی بازار خواهد ساخت، هر چند که در شایعات پیشین آمده بود این دیوایس در سه ماهه سوم یا چهارم سال جاری به دست کاربران خواهد رسید و حال باید منتظر ماند و دید با گذر زمان کدامیک از پیش بینی ها به واقعیت خواهند پیوست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حسین
    حسین | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    اینا ک هیچی از خودشون ندارن

    • سید مهدی
      سید مهدی | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

      قرار نیست همه چیز رو داشته باشن.

مطالب پیشنهادی