ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپ اندروید توئیتر به یک دکمه اختصاصی برای استریم زنده از پریسکوپ مجهز شد

از این پس کاربران اپلیکیشن اندروید توئیتر می توانند در فیلد نوشتن توئیت، به دکمه جدیدی برای آغاز استریم زنده از پریسکوپ دسترسی داشته باشند. این قابلیت که فعلا در اختیار تعداد محدودی از کاربران ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

از این پس کاربران اپلیکیشن اندروید توئیتر می توانند در فیلد نوشتن توئیت، به دکمه جدیدی برای آغاز استریم زنده از پریسکوپ دسترسی داشته باشند. این قابلیت که فعلا در اختیار تعداد محدودی از کاربران قرار گرفته به آنها اجازه می دهد تا از طریق فشردن این دکمه به سرعت وارد پریسکوپ شده و استریم زنده را آغاز نمایند.

البته کاربرانی که پریسکوپ را روی موبایل شان نصب نکرده باشند، در صورت فشردن این دکمه به لینک دانلود اپ از پلی استور راهنمایی خواهند شد. گفتنی است که اضافه شدن این قابلیت به اپ توئیتر احتمالا برای رقابت با امکان مشابهی در اپلیکیشن فیسبوک بوده. فیسبوک چند ماهی است که برای کاربرانش امکانی فراهم کرده تا مستقیما از طریق اپلیکیشن این شبکه اجتماعی قادر به شروع استریم های زنده باشند.

پریسکوپ که سال گذشته توسط توئیتر خریداری شد، طی این مدت به شدت در تلاش بوده تا استقلال خود از شرکت مادرش را حفظ نماید. این موضوع از یک جهت باعث شده تا اپ یادشده نسبت به توئیتر هویتی مجزا داشته باشد، اما از طرف دیگر گویا همین موضوع مسبب آن شده تا توئیتر نتواند همچون فیسبوک در برقراری تعامل میان قابلیت استریم زنده با اپلیکیشن اصلی خود سریع عمل کند.

لزوم دانلود اپ پریسکوپ برای شروع استریم زنده از توئیتر، مسلما موضوعی است که به مذاق بسیاری از کاربران خوش نخواهد آمد، آن هم در حالی که کاربران فیسبوک همین حالا هم به چنین قابلیتی از درون اپلیکیشن اصلی این سرویس دسترسی دارند. البته توئیتر و پریسکوپ هم با مهیا کردن امکان ذخیره دائمی استریم های زنده نشان داده اند که آنها هم می توانند همچون فیسبوک سریع و به موقع عمل کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی