ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی گوگل کاردبورد به اپلیکیشن iOS یوتوب اضافه شد

اگر به خاطر داشته باشید، یوتوب نوامبر سال گذشته پشتیبانی از هدست های واقعیت مجازی را به پلتفرم خود اضافه کرد. پس از گذشت تقریبا شش ماه از این موضوع، امروز بالاخره نوبت به کاربران ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

اگر به خاطر داشته باشید، یوتوب نوامبر سال گذشته پشتیبانی از هدست های واقعیت مجازی را به پلتفرم خود اضافه کرد. پس از گذشت تقریبا شش ماه از این موضوع، امروز بالاخره نوبت به کاربران اپ iOS این سرویس رسیده تا بتوانند ویدئوهای واقعیت مجازی را از طریق هدست گوگل کاردبورد تماشا کنند.

البته کاربران نسخه iOS از سال گذشته امکان تماشای ویدئوهای 360 درجه را داشتند؛ آنهایی که با حرکت دادن هدست به اطراف یا سوایپ کردن با انگشت روی صفحه قادر به تماشایشان هستید.

اما حالا با پشتیبانی کامل از گوگل کاردبورد، به غیر از چرخش 360 درجه تصاویر واقعیت مجازی می توانید آنها را در حالت سه بعدی هم ببینید. البته در حال حاضر تعداد ویدئوهای واقعیت مجازی در یوتوب چندان زیاد نیست، با این حال پشتیبانی یوتوب از کاردبورد می تواند برای مواقعی که خواهان تماشای یک محتوای سه بعدی در موبایل تان هستید بسیار مفید و کاربردی ظاهر شود.

مضاف بر این، با استفاده از گوگل کاردبورد می توانید ویدئوها را در ابعاد بزرگتری نسبت به حالت عادی ببینید که در این حالت رزولوشن تصویر نیز به تناسب بزرگ شدن ابعاد تغییر خواهد کرد. نسخه به روز شده اپلیکیشن یوتوب برای iOS را می توانید همین حالا از اپ استور دانلود نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علی
    علی | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    سلام
    یه هدست واقیعت مجازی ارزون برا گوشی چی پیشنهاد میکنید؟

مطالب پیشنهادی