ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به نظر می رسد Galaxy S7 Sport به عنوان عضو جدیدی از این خانواده محصولات سامسونگ در راه باشد

مدتی از عرضه ی جدیدترین پرچمداران سامسونگ با نام های Galaxy S7 (بررسی دیجیاتو) و Galaxy S7 Edge (بررسی دیجیاتو) می گذرد و بر همین اساس کاربران حدس زدن در مورد نسخه های جانبی که ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۰:۱۵

مدتی از عرضه ی جدیدترین پرچمداران سامسونگ با نام های Galaxy S7 (بررسی دیجیاتو) و Galaxy S7 Edge (بررسی دیجیاتو) می گذرد و بر همین اساس کاربران حدس زدن در مورد نسخه های جانبی که قرار است مثل همیشه از پرچمداران تازه ساخته شود را آغاز کرده اند. این نسخه ی تازه می تواند Galaxy S7 Mini باشد یا حتی Galaxy S7 Active که اخیراً شایعات مختلفی در موردش به گوش می رسد و حتی تصاویری نیز از آن لو رفته اند.

در هر حال لازم است اشاره کنیم که در ادامه ی روند لو رفتن اطلاعات، محصولی با شماره مدل SM-G880 روی یک پایگاه داده ی هندی قرار گرفته است. سامسونگ پرچمدار جدید خود را با شماره مدل G930 به بازار عرضه کرده، G935 برای نسخه ی edge این دستگاه در نظر گرفته شده و بر اساس شایعات G891 نیز به نسخه ی Active اختصاص خواهد داشت. بر همین اساس می توان گفت امکان دارد شرکت کره ای در حال ساخت نسل جدیدی از Galaxy S5 Sport باشد که مدتی پیش با شماره مدل G870 به بازار عرضه شده بود.

علاوه بر این، برخی مدارک گمرکی نیز منتشر شده که بر اساس آن به نظر می رسد محصول تازه در رده ی قیمتی نزدیک به نسخه ی Active قرار داشته باشد، اما جزئیات دیگری در دست نیست و در حال حاضر تنها می توانیم منتظر بمانیم تا با انتشار اخبار بیشتر مشخص گردد که نسخه ی تازه از چه خصوصیاتی برخوردار خواهد بود. در پایان از شما دعوت می کنیم تصاویری از Galaxy S5 Sport مشاهده کنید که احتمال دارد محصول مورد بحث، نسل جدیدی از آن باشد.

Galaxy-S5-Sport

Galaxy-S5-Sport2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • m e t i
    m e t i | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    یادش بخیر s5 اکتیو سرجم صدتام فروشش نشد


    نسبت به s5 فاجعه ای بود برا خودش ? ?

مطالب پیشنهادی