ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کنسول NX نینتندو قرار نیست جایگزینی برای پلتفرم های Wii U یا 3DS باشد

همان طور که احتمالا می دانید، کنسول NX نینتندو قرار است در ماه مارس 2017 به بازار عرضه شود و کمپانی مورد بحث، نوید لاین-آپی بسیار قدرتمند از بازی های ویدیویی را برای آن داده ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

همان طور که احتمالا می دانید، کنسول NX نینتندو قرار است در ماه مارس 2017 به بازار عرضه شود و کمپانی مورد بحث، نوید لاین-آپی بسیار قدرتمند از بازی های ویدیویی را برای آن داده است. با اینکه نینتندو به صورت رسمی از تاریخ عرضه NX رونمایی کرده، اما کماکان هیچ اطلاعاتی درباره این کنسول در دست نیست.

خوشبختانه مدیرعامل فعلی نینتندو، تاتسومی کیمیشیما اخیرا در مصاحبه خود با نشریه Asahi Shimbun به چند سوال درباره کنسول مورد انتظار NX پاسخ داده و ذهیت ما نسبت به آن را روشن تر نموده است. کیمیشیما می گوید که «NX چیزی کاملا جدید است. از سخت افزار آن گرفته تا لاین-آپ نرم افزارش، سبب می شود تا خود من بخواهم آن را برای اولین بار تجربه کنم.»

وقتی از کیمیشیما درباره میزان تاثیر عرضه کنسول جدید، بر فروش کنسول نه چندان موفقیت آمیز Wii U پرسیده شد، وی چنین پاسخی داد: «وقتی NX عرضه شود، تجارت Wii U افت خواهد کرد... با این حال، NX قرار نیست به عنوان جایگزینی برای Wii U یا 3DS ایفای نقش کند. NX درهای جدیدی برای بازی کردن را روی گیمرها می گشاید و فکر می کنم تاثیری عمیق تر نسبت به Wii U از خود به جای خواهد گذاشت؛ اما فکر نمی کنم بتوان آن را جایگزینی خالص برای Wii U نامید.»

این پاسخ کیمیشیما نشان می دهد که وی همچنان به برنامه های مدیرعامل قبلی و فقید نینتندو، یعنی ساتورو ایواتا پایبند است. ایواتا سال گذشته گفته بود که «ما همواره به دنبال راه های جدیدی برای تغییر شیوه گیمینگ بازیکنان هستیم.»

اگرچه سخنان کیمیشیما، می تواند ما را نسبت به برنامه های نینتندو در قبال NX امیدوار کند، اما حقیقت امر اینست که تا زمانی که کنسول مورد اشاره به صورت رسمی معرفی نگردد، نمی دانیم باید انتظار چه چیزی را داشته باشیم و گیمرها تا چه حد از آن استقبال خواهند کرد. در نهایت باید خاطر نشان کرد که به گفته نینتندو، خبری از معرفی کنسول NX طی همایش E3 امسال نخواهد بود و احتمالا باید چند ماه دیگر منتظر بمانیم تا بالاخره ژاپنی ها ایده های خود را با ما به اشتراک بگذارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی