ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان درایو هم به جمع اپلیکیشن های یونیورسال پلتفرم ویندوز پیوست

مایکروسافت طی سال های گذشته، نسخه ویژه ای از اپلیکیشن وان درایو را برای صفحات لمسی و پلتفرم ویندوز 8 منتشر کرده بود تا کاربران موبایل و تبلت بتوانند با آن راحت تر به فایل ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

مایکروسافت طی سال های گذشته، نسخه ویژه ای از اپلیکیشن وان درایو را برای صفحات لمسی و پلتفرم ویندوز 8 منتشر کرده بود تا کاربران موبایل و تبلت بتوانند با آن راحت تر به فایل های ذخیره شده شان در فضای ابری دسترسی داشته باشند. با انتشار ویندوز 10، مایکروسافت اپلیکیشن جدیدی برای دسترسی به این سرویس منتشر نکرد و کاربران این سیستم عامل تا امروز برای دسترسی به فایل هایشان در فضای ابری می بایست از کلاینت تعبیه شده وان درایو در File Explorer ویندوز بهره می جستند.

اما غول نرم افزاری امروز اپلیکیشن یونیورسال جدیدی برای وان درایو منتشر کرده تا به دردسرهای کاربران برای دسترسی به فایل ها از طریق فایل منیجر پایان ببخشد. اپ یونیورسال جدید وان درایو ضمن این که برای استفاده در صفحات لمسی بهینه سازی شده، کاربران ویندوز 10 را قادر می سازد تا بدون نیاز به دانلود فایل های ذخیره شده در پوشه ها به صورت جداگانه، از طریق اپ به جستجو در میان شان بپردازد.

گفتنی است که این اپ یونیورسال به میزان زیادی به نسخه تحت وب وان درایو شباهت دارد، از این رو بسیاری از قابلیت های نسخه اینترنتی مثل بازگردانی فایل ها از Recycle Bin را در آن مشاهده می کنید.

در صورتی که از خدمات وان درایو در صفحات لمسی مثل تبلت ها استفاده می کنید، و نمی خواهید که برای جستجوی محتوای پوشه ها مجبور به دانلود فایل های درون آن باشید، مطمئنا اپلیکیشن یونیورسال جدید می تواند برایتان مفید و کاربردی باشد. برای دانلود این اپ می توانید همین حالا به ویندوز استور مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • فرشاد بندری
    فرشاد بندری | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    رابط کاربریش خیلی خلوته و آپشن ها کمه، دسکتاپ ها چون فضای خیلی بیشتری نسبت به گوشی دارن بهتر بود یکم رابط کاربری رو غنی تر میکرد برای دسکتاپ، اکثر جاهای اپلیکیشن صفحه خالیه که بدجوری تو ذوق میزنه

مطالب پیشنهادی