ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان شناسایی ادمین صفحات و کانال های شبکه های اجتماعی توسط نهادهای نظارتی

به نظر می رسد بحث بر سر شبکه های اجتماعی و محتوایی که از طریق آنها بین مردم منتشر می شود پایانی ندارد. در تازه ترین اظهار نظر در این ارتباط، از امکان شناسایی ادمین ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

به نظر می رسد بحث بر سر شبکه های اجتماعی و محتوایی که از طریق آنها بین مردم منتشر می شود پایانی ندارد. در تازه ترین اظهار نظر در این ارتباط، از امکان شناسایی ادمین های شبکه های اجتماعی سخن به میان آمده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، معاون وزیر ارتباطات از وجود ظرفیت فنی لازم برای شناسایی ادمین پیج ها و کانال های شبکه های اجتماعی برای نهاد های نظارتی و مراجع قانونی خبر داده است. نصرالله جهانگرد، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در برنامه ی تلویزیونی متن حاشیه درباره ی شناسایی مدیران کانال های تلگرامی توضیحاتی ارائه داده است.

وی در این باره گفته: «ظرفیت شناسایی ادمین پیج ها و کانال های شبکه های اجتماعی از لحاظ فنی برای نهاد های نظارتی و مراجع قانونی وجود دارد، اما نیازمند شاکی خصوصی یا عمومی و اثبات جرم و انجام سایر فرایند های قانونی است».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • m
    m | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    ضرب زدن... تلگرام خودش ادمینو معرفی میکنه... باقیه شبکه ها هم همینطور... با ادمینای خارج از کشورم هیچ کاری نمتونن بکنن...

  • مهمان ناخوانده
    مهمان ناخوانده | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    ای بابا انگار اینا دست بردار نیستن...پس کو اون امنیتی که سازنده های تلگرام ازش حرف میزدن؟؟؟؟؟

مطالب پیشنهادی