ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انجام تراکنش های مالی پایانه های POS بیست و نهمین نمایشگاه کتاب بر بستر شبکه ایرانسل

همانگونه که می دانید بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه ی نمایشگاهی شهر آفتاب تهران برگزار شد. ایرانسل نیز در برگزاری این نمایشگاه و برقراری بستر لازم ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

همانگونه که می دانید بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه ی نمایشگاهی شهر آفتاب تهران برگزار شد. ایرانسل نیز در برگزاری این نمایشگاه و برقراری بستر لازم برای تراکنش های مالی آن نقش به سزایی داشته است که برای آگاهی از این نقش و جزئیات بیشتر، نظر شما را به بیانیه ی خبری روابط عمومی این شرکت در این زمینه جلب می کنیم:

«به گزارش روابط عمومی ایرانسل، بیست و نهمین نمایشگاه بین‌ المللی کتاب تهران شاهد حضور ناشران داخلی در بیش از ۲۴۰۰ غرفه بود و بالغ بر ۲۱۷ هزار عنوان کتاب به زبان فارسی و نزدیک به ۱۴۰ هزار عنوان کتاب نیز در بخش بین‌ الملل نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

بر این اساس، ناشران حاضر برای عرضه ی کتاب‌ ها و تراکنش‌ های مالی خود از بیش از ۳۵۰۰ دستگاه POS استفاده کردند که تمامی تراکنش‌ های مالی آنها بر بستر آماده‌ سازی و نگهداری شده ی شبکه ی ایرانسل صورت گرفت.

علاوه بر این بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب تهران می‌ توانستند برای پرداخت و تهیه ی محصولات مد نظرشان از اپلیکیشن پرداخت به صورت رایگان در شبکه ی ایرانسل استفاده کنند.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌ المللی کتاب تهران از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت ۹۵ در مجموعه ی نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار شد».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی