ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بنیاد ملی بازی های رایانه ای هر ماه بازی های ایرانی منتخب را رونمایی و تبلیغ می کند

به گزارش وبسایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای، معاونت ارتباطات این بنیاد در راستای حمایت معنوی، رسانه‌ای و تبلیغاتی از بازی‌ های ایرانی، اعلام کرده است هر ماه یک مراسم رونمایی خواهد داشت. به این ترتیب شرکت‌ ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

به گزارش وبسایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای، معاونت ارتباطات این بنیاد در راستای حمایت معنوی، رسانه‌ای و تبلیغاتی از بازی‌ های ایرانی، اعلام کرده است هر ماه یک مراسم رونمایی خواهد داشت. به این ترتیب شرکت‌ های فعال در زمینه ی تولید بازی های رایانه ای که به تازگی محصولی منتشر کرده اند یا در دست انتشار دارند می‌توانند برای انجام مراسم رونمایی از محصول خود به بنیاد ملی بازی های رایانه ای درخواست بدهند.

نحوه ی انتخاب بازی های مورد نظر از بین درخواست های رسیده به این صورت است که هر ماه پس از بررسی درخواست‌ ها، بازی‌ ها در بخش نظرسنجی سایت بنیاد ملی بازی‌ های رایانه‌ای قرار می‌ گیرند. شرکت‌ های تولید کننده ی بازی های رایانه ای می‌ توانند با ساخت بازی‌ های پرطرفدار و اطلاع‌ رسانی در این زمینه، از مخاطبان و علاقمندان بخواهند به بازی‌ شان رأی دهند. در نهایت این آرای مردمی است که باعث انتخاب یک بازی به عنوان بازی منتخب می شود و به این ترتیب مراسم رونمایی و حمایت تبلیغاتی شامل آن خواهد شد.

اطلاعات تکمیلی در خصوص روال اجرایی و ضوابط ارسال درخواست را می توانید روی وبسایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای از نظر بگذرانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی