ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر و مشخصات Moto G4 Plus ساعتی پیش از رونمایی منتشر شد

تلفن های هوشمند سری Moto G موتورولا در سالهای اخیر محبوبیت زیادی در بازار محصولات اقتصادی کسب کرده و بر همین اساس کاربران زیادی هر سال منتظر فاش شدن خصوصیات و عکس های نسل جدید ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۵

تلفن های هوشمند سری Moto G موتورولا در سالهای اخیر محبوبیت زیادی در بازار محصولات اقتصادی کسب کرده و بر همین اساس کاربران زیادی هر سال منتظر فاش شدن خصوصیات و عکس های نسل جدید آنها هستند. تاکنون تصاویر مختلفی از چهارمین نسل این خانواده موسوم به Moto G4 و Moto G4 Plus منتشر شده بود و دریافت تاییدیه FCC توسط هر دو محصول نیز از نزدیک بودن زمان عرضه حکایت داشت. سازنده نیز پیشتر اعلام کرده بود قصد دارد در تاریخ 28 اردیبهشت (امروز) یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار نماید و حتی احتمال رونمایی از نسل جدید تلفن های هوشمند Moto G نیز مورد اشاره قرار گرفته بود.

اما در حالی که هنوز مراسم موتورولا آغاز نشده، چهار تصویر تازه به اینترنت راه یافته که در آنها پشت و روی Moto G4 Plus و حتی بسته بندی دستگاه نمایان است. بر اساس این تصاویر مشخص است که تلفن هوشمند تازه به حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر مجهز است که البته نمی توان گفت به شکل مکانیکی عمل می کند یا مثل محصولاتی از جمله HTC 10 (بررسی دیجیاتو) و OnePlus 2 (بررسی دیجیاتو) لمسی است. نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن Full HD، حافظه داخلی با ظرفیت 32 گیگابایت و 2 گیگابایت حافظه رم نیز از دیگر اطلاعاتی هستند که روی جعبه ی دستگاه به چشم می خورند، هرچند بر اساس شایعات نسخه دیگری از این تلفن هوشمند با 3 گیگابایت حافظه رم نیز عرضه خواهد شد.

Moto G4 Plus همچنین از چیپست اسنپدراگون 617، دوربین 16 مگاپیکسلی مجهز به فوکوس خودکار لیزری، دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع موسوم به TurboPower بهره می برد و اندروید نسخه 6 مارشملو برای آن در نظر گرفته شده است. در نهایت از شما دعوت می کنیم تصاویر منتشر شده از Moto G4 Plus را مشاهده نمایید، ضمناً توجه داشته باشید که زمان چندانی تا رونمایی رسمی از تلفن های هوشمند جدید موتورولا باقی نمانده و به محض برگزاری مراسم، می توانید وقایع و جزئیات بیشتر را در دیجیاتو دنبال کنید.

Motorola-Moto-G4-Plus-leak_73

Motorola-Moto-G4-Plus-leak_74

Motorola-Moto-G4-Plus-leak_71

Motorola-Moto-G4-Plus-leak_72

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی