ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا نسخه ی بزرگتر تلفن هوشمند اقتصادی خود را با نام Moto G4 Plus رونمایی کرد

اولین Moto G موتورولا یک تلفن هوشمند عادی نبود؛ محصولی بود که به شما امکان می داد یک موبایل مبتنی بر اندروید ساخت شرکتی معتبر را بدون هزینه ی سرسام آور در اختیار داشته باشید، ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

اولین Moto G موتورولا یک تلفن هوشمند عادی نبود؛ محصولی بود که به شما امکان می داد یک موبایل مبتنی بر اندروید ساخت شرکتی معتبر را بدون هزینه ی سرسام آور در اختیار داشته باشید، هرچند بدون زرق و برق و قدرت پردازش تلفن های هوشمند موسوم به پرچمدار. امروز نه تنها طبق برنامه ی پیشین در شهر دهلی نو شاهد رونمایی از چهارمین نسل این محصول بودیم، بلکه سازنده چینی یک نسخه ی بزرگتر را نیز با نام Moto G Plus به این خانواده تلفن های هوشمند اضافه کرد.

هر دو تلفن هوشمند Moto G4 و Moto G4 Plus از طراحی یکسانی برخوردار هستند و در پشت بدنه ی باریک و طرحدار آنها یک نوار فلزی لنز دوربین دستگاه را احاطه کرده است. اما در پایین نمایشگر نسخه ی پلاس حسگر اثر انگشت نیز به چشم می خورد و این (گذشته از اندازه) تنها خصوصیت ظاهری است که طراحی دو دستگاه را از یکدیگر متمایز می کند.

به گفته ی سازنده این حسگر قادر است ظرف سه چهارم ثانیه قفل دستگاه را باز کند که زمان بسیار مناسبی در بازار به حساب می آید و این در حالی است که وجود حسگر اثر انگشت عموماً بین تلفن های هوشمند اقتصادی چندان فراگیر نیست. نسل چهارم موتو جی در دو نسخه ی سیاه و سفید قابل تهیه خواهد بود و سازنده در مورد امکان شخصی سازی بدنه ی دستگاه به وسیله ی MotoMaker اطلاع رسانی نکرده است.

نسخه ی پلاس به یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن Full HD مجهز است و محافظت از صفحه نمایش به گوریلا گلس 3 سپرده شده است. این تلفن هوشمند همچنین به چیپست اسنپدراگون 617 مجهز است و یک باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت برای آن در نظر گرفته شده که قادر است با هر شارژ یک روز کارایی داشته باشد، رقمی که می توان در مقایسه با محصولات اقتصادی آن را مناسب ارزیابی کرد. باتری دستگاه علاوه بر این به قابلیت شارژ سریع موسوم به TurboPower مجهز است که به لطف آن 15 دقیقه شارژ باتری برای 6 ساعت استفاده کافی خواهد بود.

البته باید توجه داشته باشید که Moto G4 Plus در دو نسخه عرضه شده، یکی مجهز به 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه ی دیگر که از 3 گیگابایت رم در کنار 32 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است، هرچند هر دو مدل از کارت های حافظه MicroSD پشتیبانی می کنند.

سازنده همچنین یک سنسور 16 مگاپیکسلی با پیکسل های 1.3 میکرونی ساخت OmniVision را برای دستگاه در نظر گرفته که از جمله ویژگی های آن می توان به فوکوس خودکار از طریق تشخیص فاز، گشادگی دریچه دیافراگم f/2.0، تنظیمات دستی و حالت HDR خودکار اشاره کرد. این تلفن هوشمند ضمناً به اندروید 6 مارشملو مجهز شده که مثل نسل های قبلی از شباهت زیادی به نسخه ی خالص برخوردار است و متفاوت ترین بخش آن از این نظر را می توان رابط کاربری دوربین به حساب آورد.

فروش نسخه ی 2/16 گیگابایتی Moto G4 Plus با قیمت حدود 202 دلار و نسخه ی 3/32 گیگابایتی با قیمت حدود 217 دلار از امشب در کشور هند آغاز خواهد شد. در پایان از شما دعوت می کنیم تصاویری از مراسم رونمایی این محصول را مشاهده نمایید.

Fourth-Generation-Moto-G-Plus-announcement2 (Copy)

Fourth-Generation-Moto-G-Plus-announcement3 (Copy)

Fourth-Generation-Moto-G-Plus-announcement4 (Copy)

Fourth-Generation-Moto-G-Plus-announcement5 (Copy)

Fourth-Generation-Moto-G-Plus-announcement6 (Copy)

Fourth-Generation-Moto-G-Plus-announcement7 (Copy)

Fourth-Generation-Moto-G-Plus-announcement8 (Copy)

Fourth-Generation-Moto-G-Plus-announcement9 (Copy)

Fourth-Generation-Moto-G-Plus-announcement10 (Copy)

Fourth-Generation-Moto-G-Plus-announcement1 (Copy)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Kalhor
    Mohammad Kalhor | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    گشودگی دیافراگم دوربین رو چنده بالاخره؟
    بعضی جاها گفتن 2 و بعضی جاها گفتن 2.2

مطالب پیشنهادی