ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی HP لپ تاپ EliteBook 1030 را معرفی کرد

کمپانی اچ پی امروز از یک لپ تاپ کارا و با کیفیت دیگر خود با نام EliteBook 1030 پرده برداشته، محصولی که مابین EliteBook Folio و EliteBook 1040 قرار می گیرد و آن دست از مشتریانی را هدف ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

کمپانی اچ پی امروز از یک لپ تاپ کارا و با کیفیت دیگر خود با نام EliteBook 1030 پرده برداشته، محصولی که مابین EliteBook Folio و EliteBook 1040 قرار می گیرد و آن دست از مشتریانی را هدف گرفته که در پی نوت بوکی منعطف، سبک و قابل حمل هستند و در عین حال ترجیح می دهند نمایشگری با کیفیت و با ابعاد مناسب را در اختیار داشته باشند.

این دستگاه با بدنه ای که به لپ تاپ های ۱۲.۵ اینچی می ماند از صفحه نمایشی ۱۳.۳ اینچی برخوردار شده است که می توانید آن را با یکی از رزولوشن های تمام اچ دی (غیر لمسی) ‌و یا ۳۸۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسلی (لمسی) خریداری نمایید.

ناگفته نماند لپ تاپ مورد اشاره اگرچه تنها ۱.۱۵ کیلوگرم وزن و ۱۵.۷ میلیمتر ضخامت دارد، ولی به گونه ای طراحی شده که بتواند تست های استاندارد سازمان دفاع ایالات متحده را پشت سر بگذارد و در رده ی گجت های مستحکم قرار بگیرد.

دیوایس یاد شده قدرت خودش را از نسل ششم تراشه های Core M اینتل می گیرد که نسبت به نمونه های پیشین شان ۲۰ درصد کارایی بیشتری دارند و ضمناً‌ علاقه مندان می توانند آن را با حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه ی SSD و ۱۶ گیگابایت حافظه ی رم خریداری نمایند. علاوه بر این شرکت سازنده برای آن یک باتری ۴ سلولی ۴۰ وات ساعتی در نظر گرفته و کیبرد ضد آب دارای نور پس زمینه، تاچ پد سازگار با ژست های حرکتی ویندوز ۱۰، پشتیبانی از بلوتوث ۴.۲، دو درگاه USB 3.0، یک درگاه USB-C و اسپیکرهای Bang & Olufsen نیز از دیگر ویژگی های اش محسوب می شوند.

اچ پی بنا دارد EliteBook 1030 را از ماه جاری و با قیمتی معادل ۱۲۴۹ دلار روانه ی بازار سازد، هر چند که ممکن است این رقم بر حسب مشخصه های سخت افزاری محصول و سفارشی سازی هایی که می توان روی آن صورت داد قدری افزایش یابد.

hp-elitebook-1030-1

hp-elitebook-1030-2

hp-elitebook-1030-5

hp-elitebook-1030-6 (1)

hp-elitebook-1030-6

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی