ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

۱۴۰ کاراکتر هر توییت، به زودی شامل تصاویر و لینک ها نمی شود

توییتر تصمیم دارد نحوه شمارش کاراکترهای به کار رفته در توییت ها را تغییر داده و به همین صورت، به کاربران اجازه دهد تا توییت هایی ارسال کنند که اندکی طولانی تر هستند. به زودی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

توییتر تصمیم دارد نحوه شمارش کاراکترهای به کار رفته در توییت ها را تغییر داده و به همین صورت، به کاربران اجازه دهد تا توییت هایی ارسال کنند که اندکی طولانی تر هستند. به زودی کاربرانی که در توییت های خود از تصویر یا لینک استفاده می کنند، متوجه تغییرات خواهند شد.

در واقع اکنون چنین است که اگر شما یک تصویر را به توییت خود اضافه کنید، توییتر آن را به عنوان ۲۴ کاراکتر به حساب می آورد و اگر لینکی به یک توییت بیافزایید، آن لینک به عنوان ۲۳ کاراکتر به حساب خواهد آمد. این در حالیست که سیاست توییتر، ارسال هر توییت در قالب ۱۴۰ کاراکتر است و به همین ترتیب، با افزودن یک تصویر به توییت خود، دیگر نمی توانید همان ۱۴۰ کاراکتری که ابتدا در نظر داشتید را بنویسید.

بلومبرگ ولی گزارش می کند که در آینده نزدیک، این امر دستخوش تغییر گشته و کاربران می توانند لینک و تصویر مورد نظر خود را به توییت شان اضافه کنند بدون اینکه محدودیت ۱۴۰ کاراکتری، محدود تر شود.

Malik-Can-Twitter-Be-Saved-1200-w800

شبکه اجتماعی مورد بحث برای افزایش درآمدهای کلی و خارج شدن از چرخه زیان دهی پیاپی، نیاز دارد تا راهکارهای تازه ای را مورد آزمایش قرار دهد. اگر به خاطر داشته باشید، در ماه ژانویه سال جاری نیز آقای «جک دورسی» (Jack Dorsey)، بیان کرد که این شرکت در پی یافتن راه های تازه ای برای جذابیت بخشیدن سرویس مورد بحث و در نهایت جذب کاربران جدید است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    کاشکی هشتگ ها هم جزو ۱۴۰ کاراکتر حساب نکنه

مطالب پیشنهادی