ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بر اساس گزارشها تولید آیفون 7 در 3 مدل آغاز شده است

بر اساس گزارش جدیدی که امروز به فضای اینترنت راه یافته، کارخانه های پگاترون و فاکسکان (که محصولات اپل را تولید می کنند) ساخت آیفون 7 را در 3 مدل آغاز کرده اند که احتمال ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

بر اساس گزارش جدیدی که امروز به فضای اینترنت راه یافته، کارخانه های پگاترون و فاکسکان (که محصولات اپل را تولید می کنند) ساخت آیفون 7 را در 3 مدل آغاز کرده اند که احتمال می رود iPhone 7، iPhone 7 Plus و iPhone 7 Pro یا Plus Premium نام داشته باشند. تاکنون شایعات مختلفی در مورد خصوصیات آیفون های بعدی منتشر شده که از جمله آنها می توان به بدنه ی بسیار مستحکم و ضد آب، دوربین دوگانه و سنسور 12 مگاپیکسلی اشاره کرد. بر اساس همین شایعات گفته می شود که باز هم دوربین تنها یکی از مدل ها به لرزشگیر اپتیکال در کنار قابلیت زوم اپتیکال 2 تا 3 برابر مجهز خواهد بود، قابلیتی که توسعه ی آن احتمالاً به دست LinX، شرکت فعال در زمینه ی ساخت دوربین های مینیاتوری که مدتی پیش توسط اپل خریداری شد انجام گرفته است.

اما بسیاری اعتقاد دارند که اضافه شدن چنین ویژگی هایی برای جلب توجه کاربران و فروش قابل توجه آیفون های جدید کافی نخواهد بود، از جمله تحلیلگر KGI Securities که تاکنون چندباری پیشبینی های وی در مورد محصولات اپل به واقعیت پیوسته اند. برخی دیگر نیز با توجه به نزدیک بودن دهمین سالگرد عرضه ی نخستین آیفون، اعتقاد دارند که اپل از ساخت آیفون 7S در سال آینده صرف نظر کرده و به جای آن دهمین سالگرد را با رونمایی از یک آیفون تغییر یافته جشن خواهد گرفت.

برخی شایعات دیگر نیز اشاره دارند که آیفون بعدی به نمایشگر بدون حاشیه مجهز خواهد بود که تمام نمای روبروی دستگاه را به خود اختصاص داده و حتی حسگر اثر انگشت، دوربین جلو و اسپیکر این تلفن هوشمند نیز درون نمایشگر تعبیه خواهد شد. همچنین گفته می شود که اپل در این نسل یا نسل بعد از آن تصمیم دارد مثل سامسونگ پنل AMOLED را برای ساخت صفحه نمایش پرچمداران خود مورد استفاده قرار دهد.

در هر حال لازم است توجه داشته باشید که هنوز زمان زیادی تا مشخص شدن حقیقت در مورد چنین شایعاتی باقی مانده است، اما با توجه به شایعه ی آغاز تولید نسل بعدی آیفون، احتمال می رود روند فاش شدن اطلاعات و تصاویر این محصول جنجالی سرعت گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی