ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سری Moto X موتورولا با خانواده تازه ای به نام Moto Z جایگزین خواهد شد

روز گذشته موتورولا ۳ موبایل هوشمند جدید معرفی کرد که همه برای کاربرانی با بودجه ی محدود طراحی شده اند: موتو G4، موتو G4 Plus، و موتو G4 Play. این در حالی است که هیچ ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

روز گذشته موتورولا ۳ موبایل هوشمند جدید معرفی کرد که همه برای کاربرانی با بودجه ی محدود طراحی شده اند: موتو G4، موتو G4 Plus، و موتو G4 Play. این در حالی است که هیچ صحبتی از موبایل های آینده ی سری موتو X نشده است و می توان حدس زد چرا: برند موتو X در حال منقضی شدن است. بر اساس اطلاعات درز کرده از سوی منابع آگاه و همچنین Venture Beat، شرکت های Motorola Mobility و Lenovo قصد دارند سری موتو X را با خانواده ی تازه ای به نام موتو Z جایگزین کنند.

بنابر گزارش ها، دو مورد از اولین موبایل های سری Z نمایشگرهای پنج و نیم اینچی خواهند داشت و نامشان Moto Z Style (با اسم رمز Vector Thin) و Moto Z Play (با اسم رمز Vertex) خواهد بود. واضح است که این دو قرار است جایگزین Moto X Style و Moto X Play سال گذشته بشوند. به نظر می رسد موبایل های لو رفته ی موتو Z Style و موتو Z Play همان هایی باشند که پیشتر از آنها به عنوان مدل های مختلف Moto X4 یاد شده بود. این دو روی صفحه ی جلویی خود مجهز به حسگر اثر انگشت هستند و در قسمت پشت نیز قابلیت استفاده از قطعات ماژولار را دارند که به این ترتیب کاربران قادر خواهند بود ماژول های مختلفی از جمله «ماژول دستی مجهز به لنز زوم اپتیکال برای دوربین»، یک پروژکتور کوچک، و ماژولی مجهز به بلندگوهای استریو را روی آنها امتحان کنند. در کل به نظر می رسد دو موبایل یاد شده رقبای قابل اعتنایی برای موبایل ماژولار G5 ال جی به حساب خواهند آمد.

جالب اینجاست که ونچر بیت گزارش می دهد تلفن های Moto امسال شرکت ورایزن باید نام های تازه ای نیز داشته باشند: نام آنها به جای Droid Turbo یا Droid Maxx، به صورت Moto Z Play Droid Edition و Moto Z Style Droid Edition خواهد بود. با این حال باید گفت لااقل تا این لحظه هیچ یک از اینها به صورت رسمی اعلام نشده است.

گفته می شود موتورولا موتو Z Style و موتو Z Play را در نیمه ی اول ژوئن در سن فرانسیسکو و طی رویداد Lenovo Tech World 2016 معرفی خواهد کرد. بی صبرانه منتظریم ببینیم سری جدید موبایل های Moto چه ویژگی هایی خواهند داشت. ظاهراً تصاویر پایین مربوط به Moto Z Play و Moto Z Style هستند.

Capture

Capture2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • فرزین
    فرزین | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    چقد دکمه هومش زشته.موتورولا لاقل حسگر اثر انگشتشو میبرد تو اون لوگو پشتیش.لاقل دایره ایش میکرد.

  • shahab
    shahab | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    ماژول دقیقا به کجاش وصل میشه

  • کامران
    کامران | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    چه جالب

  • saeed
    saeed | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    جالبه...سونی x رو جایگزین z کرد و الان هم موتورولا z رو جایگزین x...

    • Nima
      Nima | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

      من نمیدونم مرض این شرکتا واسه عوض کردن اسم چیه ؟؟ مثلا تو فروش میخواد تاثیر بذاره؟؟

مطالب پیشنهادی