ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عضو سوم خانواده موبایل های موتو جی 4 از راه رسید؛ لنوو موتو جی 4 پلی را معرفی کرد

روز گذشته موتورولا از دو تلفن هوشمند تازه به نام های موتو جی 4 و موتو جی 4 پلاس پرده برداشت؛ دستگاه هایی با امکانات معقول و قیمت منطقی. این شرکت در جریان مراسم رونمایی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

روز گذشته موتورولا از دو تلفن هوشمند تازه به نام های موتو جی 4 و موتو جی 4 پلاس پرده برداشت؛ دستگاه هایی با امکانات معقول و قیمت منطقی.

این شرکت در جریان مراسم رونمایی دو تلفن هوشمند یاد شده در دهلی، بیشتر در مورد موتو جی 4 پلاس صحبت کرد که از دوربینی با کیفیت خوب و همچنین اسکنر اثر انگشت در پنل جلویی اش بهره می برد. نسخه استاندارد این دستگاه یعنی موتو جی 4 به لحاظ امکانات در سطحی اندک پایین تر قرار داشت و حالا آنطور که از شواهد امر پیداست پای موبایل دیگری از این سری در میان است که موتورولا حتی زحمت معرفی کامل آن را هم به خود نداده.

این تلفن هوشمند موتو جی 4 پلی نام دارد و برخلاف دو مدل قبلی که از نمایشگرهای فول اچ دی 5.5 اینچی بهره می بردند یک نمایشگر 5 اینچی 720p را در خود جای داده است. در این موبایل، چیپست اسنپدراگون 617 دو مدل قبلی جای خود را به سیستم روی چیپ اسنپدراگون 410 داده است که در دسامبر 2013 معرفی شد.

2 گیگابایت رم در کنار 16 گیگابایت حافظه داخلی نیز دیگر امکانات این محصول را تشکیل می دهند ضمن آنکه اکوسیستم آناندکی دمده به نظر می آید و آمادگی لازم برای دریافت اپ های مدرن را ندارد.

موتو جی 4 پلی همانطور که انتظارش می رفت از نسخه 6.0.1 مارشملوی اندروید بهره می برد. دوربین اصلی این تلفن هوشمند 8 مگاپیکسلی است و برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری هم یک دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی برایش در نظر گرفته شده که در مقایسه با تلفن های همراه هم رده اش چندان هم قابل توجه نیستند. تامین انرژی مورد نیاز این موبایل هم به یک باتری 2800 میلی آمپر ساعتی محول گردیده است.

دستگاه در رنگ های مشکی و سفید موجود است و تابستان امسال از راه می رسد. اما لنوو جزئیات دیگری را در مورد این موبایل منتشر نکرده و هنوز نمی دانیم که قیمت تمام شده اش چقدر خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    ایول عجب باتری داره. همچین باتری برا یه پنل اچ دی پنج اینچ محشره.

مطالب پیشنهادی