ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل شیائومی از محصولات آتی این شرکت سخن گفت؛ موبایلی با نمایشگر خمیده و یک پهپاد در راهند

شیائومی به تازگی فبلت Mi Max را معرفی کرده و از جدیدترین نسخه رابط کاربری اختصاصی خود با نام MIUI 8 OS پرده برداشت. این شرکت مستقر در چین اوایل امسال پرچمدار تازه اش را ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

شیائومی به تازگی فبلت Mi Max را معرفی کرده و از جدیدترین نسخه رابط کاربری اختصاصی خود با نام MIUI 8 OS پرده برداشت. این شرکت مستقر در چین اوایل امسال پرچمدار تازه اش را رونمایی کرد و ظاهرا در نظر دارد دستبند سلامتی خود به نام Mi Band 2 را هم ماه آینده معرفی کند.

کمپانی مورد بحث آنطور که در خبرها آمده، روی ساخت یک اسمارت فون مجهز به نمایشگر خمیده کار می کند و در تلاش است که حتی یک پهپاد بسازد. گفته می شود که Lei Jun مدیرعامل این کمپانی در جدیدترین ویدئوی منتشره شیائومی از محصولات آتی آن سخن گفته که در ادامه قصد داریم نگاهی به موضوعات مطروحه در این ویدئو بیاندازیم.

آقای لی جون در این ویدئو تایید کرد که Mi Band 2 ماه آینده از راه می رسد و درون  این شرکت هم به زودی معرفی خواهد شد. جالب است بدانید که او در حرف های خود اشاره کوتاهی هم به Xiaomi VR داشت که احتمالا همان هدست واقعیت مجازی این شرکت است.

وی اظهار نمود که محصول یاد شده هم اکنون در دست تولید است اما مشخص نیست که دقیقا چه زمانی از راه می رسد. لی جون همچنین یادآور شد که اسمارت فون مجهز به نمایشگر خمیده شیائومی و تکنولوژی شارژ بیسیم آن نیز به زودی از راه خواهند رسید و شیائومی حتی در نظر دارد که ربات مختص به خود را تولید کند.

قابلیت تقسیم نمایشگر در رابط کاربری MIUI نیز یکی دیگر از خبرهایی بود که مدیرعامل شیائومی در صحبت های خود آن را تایید کرد. او در مورد سیستم روی چیپ اختصاصی کمپانی متبوعش، نوت بوک در دست ساخت آن و یا Mi Note 2 حرفی به میان نیاورد و این محصولات را جزو اسرار محرمانه خواند.

در هر حال روشن است که ظرف ماه های آتی محصولات زیادی از سوی این شرکت معرفی خواهند شد و Mi Band شیائومی و پهپاد اختصاصی نیز جزو نخستین دستگاه هایی خواهند بود که از راه می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی