ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوی رسمی گوگل برای معرفی قابلیت های Google Home [تماشا کنید]

همانطور که توقع می رفت گوگل لحظاتی پیش در کنفرانس توسعه دهندگان خود از Google Home پرده برداشت، یک اسپیکر کوچک که قرار است نقش دستیار صوتی شما را بر عهده گرفته و پیوند خدمات ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۲:۳۶

همانطور که توقع می رفت گوگل لحظاتی پیش در کنفرانس توسعه دهندگان خود از Google Home پرده برداشت، یک اسپیکر کوچک که قرار است نقش دستیار صوتی شما را بر عهده گرفته و پیوند خدمات متنوع این غول حوزه ی جستجوی اینترنتی را با تار و پود زندگی تان هرچه مستحکم تر نماید. این محصول بیشتر از هرچیز پاسخ شرکت ساکن مانتین ویو به Alexa، دستیار دیجیتالی آمازون به حساب می آید و پس از عرضه در پاییز امسال، رقابت مستقیم با Amazon Echo را آغاز خواهد کرد.

گوگل در کنفرانس امسال که برخلاف سالهای گذشته به جای سانفرانسیسکو، در فضای باز مقر اصلی این شرکت برگزار می شود، ویدیویی به نمایش گذاشت تا نشان دهد این اسپیکر کوچک می تواند انواع نیازهای کاربران مختلف را به خوبی رفع نماید، از کنترل لوازم هوشمند منزل مثل لامپ ها یا پخش موسیقی گرفته تا ثبت و ایجاد تغییر در قرارهای ملاقات و ارسال پیام کوتاه.

از شما دعوت می کنیم در ادامه با مشاهده ی این ویدیو، با قابلیت های جدیدترین محصول گوگل و نحوه ی تعامل کاربران با آن آشنا شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • digiato42
    digiato42 | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

    خیلی مظالب خوبی در سایتتان میباشد از همه دست اندرکاران تشکر می کنم

مطالب پیشنهادی