ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران اندروید بیش از 65 میلیارد بار اپلیکیشن های گوگل پلی را نصب کرده اند

گوگل در کنفرانس I/O امسال که با حضور توسعه دهندگان برگزار می شود، همچون سال های قبل آمار و اطلاعات جدیدی درباره پلتفرم اندروید خود ارائه نمود؛ آمار و اطلاعاتی که جالب و بحث برانگیز ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۲:۵۹

گوگل در کنفرانس I/O امسال که با حضور توسعه دهندگان برگزار می شود، همچون سال های قبل آمار و اطلاعات جدیدی درباره پلتفرم اندروید خود ارائه نمود؛ آمار و اطلاعاتی که جالب و بحث برانگیز هستند.

این شرکت اعلام کرده که در سال گذشته میلادی بیش از 600 مدل موبایل اندرویدی عرضه شده است و اپلیکیشن های موجود در گوگل پلی که تعدادشان به بیش از 2 میلیون می رسد، بیش از 65 میلیارد بار روی موبایل های اندرویدی نصب شده اند. آمار جدیدی از توزیع حدودی موبایل های اندرویدی در دست نیست اما طبق گزارشی که گوگل در پاییز گذشته ارائه کرد، این سیستم عامل در آن زمان بیش از 1.4 میلیارد کاربر داشت.

دیو بروک، مدیر اجرایی بخش مهندسی اندروید در این کنفرانس، آماری نیز از تعداد دیگر دستگاه های اندرویدی ارائه نمود. به گفته او، در حال حاضر میلیون ها Android TV در دنیا وجود دارد و بیش از 100 مدل دستگاه از پلتفرم Android Auto استفاده می کنند که به زودی 100 مدل دیگر نیز به آن ها اضافه می شود. بروک در مورد پتلفرم پوشیدنی گوگل به نام Android Wear نیز اذعان داشت که بیش از 12 برند از جمله Tag Heuer و Fossil، ساعت های هوشمند خود را تحت این پلتفرم عرضه کرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hesan
    hesan | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

    65 میلیارد بار مجبور کرد گوگل چون بدون اون کلا گوشیو باس ریخت دور

مطالب پیشنهادی