ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

الکترونیک آرتز خبر از ساخت نسخه دنباله بازی Unravel می دهد

کمپانی الکترونیک آرتز، صبح امروز طی رویداد «روز سرمایه گذاران» خود که به صورت سالانه برگزار می شود، خبر از تمدید قراردادهایش با استودیوی توسعه دهنده Coldwood Interactive داد و در همین راستا، قرار است ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

کمپانی الکترونیک آرتز، صبح امروز طی رویداد «روز سرمایه گذاران» خود که به صورت سالانه برگزار می شود، خبر از تمدید قراردادهایش با استودیوی توسعه دهنده Coldwood Interactive داد و در همین راستا، قرار است نسخه ای دنباله بر بازی تحسین شده Unravel توسعه یافته و در تاریخی نامعلوم به بازار عرضه گردد.

انتشار این خبر برعهده پاتریک سادرلاند (Patrick Soderlund)، نایب رییس اجرایی کمپانی الکترونیک آرتز بود و وی خاطر نشان کرد که «اشتیاق و علاقه جامعه گیمری به Yarny [شخصیت اصلی و دوست داشتنی بازی]، بسیار فوق العاده و دور از انتظار بوده است.»

سادرلند توضیح می دهد که الکترونیک آرتز، از همکاری مجدد با تیم توسعه دهنده Coldwood Interactive بسیار هیجان زده است و بر همین اساس قرار است این کمپانی، یکبار دیگر مسئولیت انتشار بازی بعدی Coldwood را عهده دار شود. در حالی که پروژه بعدی در ابتدا نامشخص بود، یکی از سخنگویان الکترونیک آرتز در پاسخ به پرسش وب سایت Polygon تایید کرد که بازی بعدی Coldwood، دنباله ای بر Unravel خواهد بود.

الکترونیک آرتز هنوز اطلاعات چندانی درباره بازی منتشر نکرده اما گفته است که «در زمان مناسب»، گیمرها را از برنامه های خود در قبال پروژه Unravel جدید باخبر خواهد کرد. بنابراین شاید بتوان انتظار داشت که طی همایش E3 2016، خبرهای بیشتری درباره بازی مورد اشاره بشنویم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی