ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تیزر جدید ایسوس از سری ذن فون 3 با نزدیک شدن به کامپیوتکس 2016

ایسوس به تازگی ویدیوی کوتاهی منتشر کرده که به Zenfone 3 این شرکت مربوط می شود. انتظار می رود این محصوص جدید شرکت ایسوس یک روز پیش از نمایشگاه Computex 2016 در انتهای ماه جاری ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

ایسوس به تازگی ویدیوی کوتاهی منتشر کرده که به Zenfone 3 این شرکت مربوط می شود. انتظار می رود این محصوص جدید شرکت ایسوس یک روز پیش از نمایشگاه Computex 2016 در انتهای ماه جاری میلادی معرفی شود. رویداد Zenvolution این شرکت قرار است روز سی ام ماه می (۱۰ خرداد) یعنی یک روز پیش از شروع Computex 2016 برگزار شود و بر اساس ویدیوی کوتاه منتشر شده، احتمالاً در آن با معرفی ۲ تا ۳ محصول جدید مواجه خواهیم بود.

اولین آنها Zenfone 3 و جانشین محصول فوق العاده ی پیش از خود یعنی Zenfone 2 است که انتظار می رود با معرفی Zenfone 3 Deluxe همراه باشد. در ویدیوی مذکور دستگاه سوم و بزرگ تری نیز دیده می شود که می تواند Zenfone 3 Max باشد. پیش از این از قول مدیرعامل ایسوس، جری شِن شنیده بودیم که بازه ی محصولات سری Zenfone این شرکت امسال شاهد تغییر پردازنده های خود از اینتل به کوالکام یا مدیاتک خواهند بود. موبایل های جدید ایسوس تا ماه آگوست در ۶ کشور به بازار عرضه خواهند شد.

بر اساس تصویر لورفته ای که قبلاً به رسانه ها درز کرده بود می توان در مورد ویژگی های مورد انتظارمان از نسل سوم Zenfone گمانه زنی هایی کرد. انتظار می رود موبایل های یاد شده قاب آلومینیومی با لبه های خمیده داشته باشند و به شیشه ی 2.5D روی صفحه ی جلویی و پشتی، حسگر اثر انگشت، پورت USB نوع C، فلاش دوربین جلویی و پشتی، فوکوس خودکار لیزری، و یک کاور هوشمند اختیاری مجهز باشند.

نمی توان انکار کرد که مجموعه ی Zenfone 3 می تواند سری فوق العاده ای باشد و با در نظر گرفتن محبوبیت مجموعه ی Zenfone 2، می توان انتظار داشت ایسوس در جدیدترین سری موبایل خود نیز احتمالاً همان ساز و کار اثبات شده ی قبلی را به کار خواهد گرفت.

در ادامه می توانید تیزر مورد بحث را از نظر بگذرانید:

"" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true">
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • -_-
    -_- | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    نخرید من زنفون دو داشتم بعد شیش ماه صفحه نمایش از وسط دو رنگ میشد و هی بدتر شد بردم تعمیر الان تاچش دقیق کار نمیکنه کلا ایسوز فعلا تجربه گوشی زدن رو نداره شاید گوشی از لحاظ سخت افزاری قوی باشه ولی مهندسی ساز نیست کلا کسی ام بلد نیست تعمیرش کنه گارانتی ام نداره رابط کاربری ناقصی ام داره اینو اول نمیدونستم بعد که با گوشیای دیگه کار کردم مشکلاتشو فهمیدم هنوزم اندروید مارشلمو نیومده واسش

مطالب پیشنهادی