ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بر اساس گزارش ها رقیب Echo آمازون، «گوگل هوم» نام خواهد داشت

گوگل قرار است رقیبی برای اسپیکر Echo آمازون معرفی کند. به نقل از نیویورک تایمز رقیب جدید اکو، Google Home نام دارد. اینکه ظاهر این دستگاه دقیقاً چه شمایلی خواهد داشت ذکر نشده اما احتمال ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

گوگل قرار است رقیبی برای اسپیکر Echo آمازون معرفی کند. به نقل از نیویورک تایمز رقیب جدید اکو، Google Home نام دارد. اینکه ظاهر این دستگاه دقیقاً چه شمایلی خواهد داشت ذکر نشده اما احتمال می رود که با یک اسپیکر روبرو باشیم که قرار شده در آینده با عنوان «دستگاه خانگی مجهز به فرمان صوتی» شناخته شود. این اسپیکر نیز مثل Echo آمازون، قادر خواهد بود به سؤالات شما پاسخ دهد و فرمان های صوتی تان را دریافت کند.

بر اساس گزارش مذکور، گوگل هوم قرار است امروز به نمایش در بیاید، با این وجود تا پاییز امسال به بازار راه نخواهد یافت. معرفی زودهنگام محصولات برای گوگل تقریباً کار غیر معمولی شمرده می شود اما دلیل خوبی برای رونمایی احتمالی آن در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل یعنی I/O می تواند وجود داشته باشد. معرفی زودهنگام گوگل هوم در رویداد امروز می تواند به توسعه دهندگان شخص ثالث اجازه دهد که اقدامات لازم برای یکپارچه سازی آن با محصولات دیگر را انجام دهند.

دستیار الکسای آمازون به خاطر سازگاری اش با محصولات مختلف شهرت دارد. اما گوگل در صورتی که شروع زودهنگامی داشته باشد می تواند به هنگام عرضه، محصول متقاعد کننده تری روانه ی بازار کند. البته I/O کنفرانس توسعه دهندگان است و باور اینکه محصول یاد شده پشتیبانی لازم را از توسعه دهندگان شخص ثالث ندارد کمی دشوار خواهد بود. لذا بهتر است که تا برگزاری کنفرانس کمی صبورتر باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • BVB
    BVB | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    به نظر من باید مثل آمازون یه اسمی بذاره که اسم شرکتش مستقیم توش نباشه تا خریدارا حس اینکه یه غول اینترنتی تبلیغاتی ممکنه از اطلاعاتشون سوء استفاده کنه و غیره... که در کل ناراحتیشون رو به دنبال میاره بهشون دست نده. دقیقا مثل اسم اکو.

مطالب پیشنهادی