ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ، HTC، هواوی و LG موبایل هایی برای پلتفرم واقعیت مجازی گوگل می سازند

پلتفرم جدید گوگل در زمینه واقعیت مجازی Daydream نام دارد که دنباله رو پروژه Cardboard این شرکت است، با نسل بعدی موبایل های اندرویدی با سیستم عامل Android N سازگار خواهد بود. گوگل در کنفرانس I/O ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۳:۴۹

پلتفرم جدید گوگل در زمینه واقعیت مجازی Daydream نام دارد که دنباله رو پروژه Cardboard این شرکت است، با نسل بعدی موبایل های اندرویدی با سیستم عامل Android N سازگار خواهد بود. گوگل در کنفرانس I/O امسال خود اعلام کرد که این پلتفرم شامل هدست واقعیت مجازی و سیستم نرم افزاری آن خواهد بود و شرکت های سامسونگ، HTC، هواوی، LG، ZTE، ایسوس، آلکاتل و شیائومی، موبایل هایی سازگار با آن عرضه خواهند کرد.

به گفته گوگل، از آنجا که این پلتفرم شامل نرم افزار و سخت افزار است، این شرکت یک طرح مرجع برای هدست و کنترلر آن ارائه کرده که به توسعه دهندگان اجازه می دهد محصولات واقعیت مجازی خود را به حسگرهای حرکتی مجهز کنند.

موبایل های جدیدی که از حسگرها و پردازنده های متناسب با این پلتفرم برخوردار باشند، می توانند با بهره گیری از خدمات واقعیت مجازی یوتیوب، Google Play Movies و دیگر اپلیکیشن های اختصاصی، حداکثر استفاده را از این پلتفرم ببرند. هنوز درباره قیمت Daydream صحبتی نشده اما تاریخ عرضه رسمی آن، پاییز امسال است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی