ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مراسم رسمی رونمایی از گلکسی C سامسونگ
تکنولوژی

سامسونگ در 6 خرداد تلفن های هوشمند گلکسی C را رونمایی خواهد کرد [شایعه]

سامسونگ تا همین حالا نیز گجت های متعددی در سال ۲۰۱۶ رونمایی کرده است، اما به نظر می رسد قرار است باز هم رده ای تازه به خاندان بزرگ کهکشانی های این کمپانی اضافه شود. مدتی هست ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

سامسونگ تا همین حالا نیز گجت های متعددی در سال ۲۰۱۶ رونمایی کرده است، اما به نظر می رسد قرار است باز هم رده ای تازه به خاندان بزرگ کهکشانی های این کمپانی اضافه شود. مدتی هست که از گوشه و کنار خبرهایی در خصوص سری گلکسی C به گوش می رسد و در چند نوبت نیز تصاویری واضح از مدل C5 در فضای اینترنت منتشر شد. حالا بالاخره سامسونگ با ارسال دعوتنامه هایی برای یک مراسم رونمایی در تاریخ ۲۶ می (پنجشنبه ۶ خرداد) به نوعی مهر تایید بر تمام حدس و گمان های قبلی زده است.

مراسم فوق قرار است در کشور چین برگزار شود و به احتمال فراوان در آن از سری تازه ای از موبایل های میان رده فلزی سامسونگ پرده برداری خواهد شد. تا به امروز تقریباً همه چیز را درباره ویژگی های سخت افزاری اولین تلفن هوشمند از سری گلکسی C، یعنی C۵ می دانیم؛ نمایشگر ۵.۲ اینچی با دقت فول اچ دی، چیپ هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۱۷ و رم ۴ گیگابایتی از جمله این مشخصات هستند.

Samsung-C-series-Invite

علاوه بر این گفته می شود که موبایل هوشمند فوق با یک باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی و اندروید ۶.۰.۱ مارشملو روانه بازار خواهد شد. طبق شنیده ها مدل بزرگتر C۷، جز نمایشگر ۵.۷ اینچی و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی، از لحاظ سایر مشخصات کاملاً مشابه برادر کوچکتر خود خواهد بود. قرار است سامسونگ گلکسی C5 را ۲۴۵ و C۷ را ۲۷۶ دلار به فروش برساند.

قیمت، رده و حتی کشور محل رونمایی خود به خوبی قشر و بازار هدف این موبایل تازه غول کره ای را آشکار می سازند. در بازاری که روز به روز تعداد تلفن های هوشمند ارزان اما قدرتمندش افزایش می یابد، سامسونگ نیز می بایست تلاش کند سهم خود را حفظ نماید.

هنوز مشخص نیست دو محصول جدید از سری گلکسی C در مناطقی جز چین و آسیا هم عرضه خواهند شد یا خیر. باید تا هفته بعد منتظر ماند تا به پاسخ این پرسش رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    وبازهم طراحی تکراری وکپی .....ممنون سامسونگ

  • Nima
    Nima | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    از کلمه‌ی شاید توی تیتر خیلی بدم میاد . خوب وقتی چیزی بر پایه‌ی حدس است چرا خبرش رو می‌ذارید .!

  • محمد
    محمد | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    شایدم نکرد خوب .... ? خداییش این چه خبریه شاید سامسونگ در این روز معرفی کنه

مطالب پیشنهادی