ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ارائه آپدیت جامع برای ویندوز ۷
تکنولوژی

مایکروسافت با ارائه یک بسته بروز رسانی جامع، مشکل آپدیت های متعدد ویندوز ۷ را حل می کند

با وجود عرضه نسخه های ۸، ۸.۱ و ۱۰ ویندوز، کاربران در سرتاسر دنیا هنوز هم می توانند نسخه بسیار موفق ویندوز ۷ را خریداری کنند. اما مسئله دردآور اینجاست که به محض نصب این ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

با وجود عرضه نسخه های ۸، ۸.۱ و ۱۰ ویندوز، کاربران در سرتاسر دنیا هنوز هم می توانند نسخه بسیار موفق ویندوز ۷ را خریداری کنند. اما مسئله دردآور اینجاست که به محض نصب این سیستم عامل، ناچارید تعداد بسیاری آپدیت های ریز و درشت را دانلود و روی سیستم خود نصب نمایید. حالا قرار است مایکروسافت با ارائه یک بسته بروزرسانی جامع، این مشکل را مرتفع سازد.

بسته فوق قرار است شامل تمام آپدیت های امنیتی، پایداری و افزایش کارایی ارائه شده در طی سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ باشد. بعد از ارائه سرویس پک ۱ در سال ۲۰۱۱، این بسته بزرگترین آپدیتی است که ویندوز ۷ در طول عمر نسبتاً طولانی اش دریافت می کند.

باید اشاره کرد که از لحاظ فنی، ما با سرویس پک ۲ این محصول مواجه نیستیم، بلکه فقط آپدیت های قبلی این بار به صورت یکجا ارائه می شوند. نصب این مجموعه کاملاً‌ اختیاری خواهد بود و اگر شما تا امروز ویندوز ۷ خود را به روز نگه داشته اید، بنابراین نیازی به نسب آپدیت فوق نخواهید داشت.

بسته بروزرسانی جامع ویندوز ۷ از طریق سرویس Windows Update ارائه نخواهد شد، بلکه می بایست آن را از سایت مایکروسافت دانلود و به صورت دستی نصب نمایید. شرکت ردموندی اعلام کرده که کاربران پیش از اجرای این بسته جامع، می بایست آپدیت مجتمع ارائه شده در ماه آوریل ۲۰۱۵ را روی سیستم خود نصب کرده باشند.

علاوه بر این، قرار است از این پس آپدیت های غیر امنیتی برای ویندوز ۷ و ویندوز ۸.۱، به صورت یکجا در آخر هر ماه و از طریق Windows Update ارائه شوند. به عبارت دیگر، در انتهای هر ماه یک بروزرسانی جامع شامل تمام آپدیت های تهیه شده در آن ماه در دسترس کاربران خواهد بود. بالاتر گفتیم که این موضوع شامل موارد امنیتی نمی شود و این وصله ها به محض نیاز منتشر خواهند شد.

لازم به ذکر است، آپدیت های جداگانه سابق، برای آن دسته از افرادی که تمایل ندارند تا انتهای ماه منتظر بمانند، از مسیر Microsoft Update Catalog در وبسایت سازنده قابل دریافت خواهند بود. البته برای دانلود آنها فقط باید از مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده کنید. اهالی ردموند وعده داده اند که این محدودیت برای سایر مرورگرها به زودی رفع خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی