ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل از Android Wear 2.0 پرده برداشت؛ تکامل عجیب ساعت های هوشمند اندرویدی

اندروید ور در مراسم دو سال پیش گوگل برای توسعه دهندگانش معرفی شد، اما هنوز هم ساعت های هوشمند چندان کاربرد خاصی ندارند. امشب ولی گوگل خبر داد که به زودی کاربران خواهند توانست از بزرگترین ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۳:۲۴

اندروید ور در مراسم دو سال پیش گوگل برای توسعه دهندگانش معرفی شد، اما هنوز هم ساعت های هوشمند چندان کاربرد خاصی ندارند. امشب ولی گوگل خبر داد که به زودی کاربران خواهند توانست از بزرگترین آپدیت اندروید ور تا کنون بهره گیرند.

گوگل می گوید که مهمترین قسمت ها برای کاربران این نوع گجت ها، کسب اطلاعات نوتیفیکیشن ها، دریافت و ارسال پیام و پایش فعالیت های ورزشی است و هر سه بخش، در Android Wear 2.0 به شکل کامل بروز رسانی شده و بهبود یافته اند.

DSCF3754-w800

توسعه دهنده Android Wear خبر می دهد که نسخه دوم این پلتفرم، در پاییز امسال از راه خواهد رسید. «دیوید سینگلتون»، مدیر بخش توسعه ابزارهای پوشیدنی در گوگل امشب روی صحنه این مراسم، قابلیت های جدید را به نمایش کشید و سپس خبر داد که تمام ویژگی ها، به شکل مستقل از یک تلفن هوشمند به نمایش کشیده شده اند و ساعت ها، به موبایلی متصل نبوده اند.

حالا ساعت های هوشمند مبتنی بر Android Wear، به سادگی به شبکه های وای-فای متصل می شوند و اعلانات جدید را دریافت می کنند.

DSCF3751-w800

گوگل خبر می دهد که هر سه بخش مهم برای ساعت های هوشمند کاملاً آپدیت شده اند و برای مثال، اکنون کاربران می توانند از واچ فیس هایی استفاده کنند که توانایی نشان دادن اطلاعات سایر اپلیکیشن ها را دارند.

DSCF3763-w800

در این بین، ارسال پیام ها نیز بسیار ساده تر از پیش شده است، چرا که هم پیام های پیش نویس بیشتری در ساعت جای گرفته اند و هم نمایشگر می تواند دست خط شما را شناخته و آنها را به کلمات تبدیل کند. گوگل حتی در اقدامی عجیب، یک کیبورد با قابلیت سوایپ کلمات را نیز به نسخه دوم اندروید ور افزوده که می توانید با آن به تایپ یا همان سوایپ کردن کاراکترها مشغول شوید و کلمات مورد نظرتان را بنویسید. چه کسی تصورش را می کرد که روزی در نمایشگر کوچک ساعت های هوشمند، شاهد حضور یک کیبورد باشیم؟

در این میان ارتباط Google Fit با اپلیکیشن های شخص ثالث نیز تنگاتنگ تر شده و اطلاعات فیزیکی و ورزشی شما به راحتی میان آنها قابل انتقال است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    چه کسی تصورش را می کرد که روزی در نمایشگر کوچک ساعت های هوشمند، شاهد حضور یک کیبورد باشیم؟ / خیلی ها ، همین الان مایکروسافت و سامسونگ این امکان رو برای دستگاهشون گذاشتن / یکی از برتری های مایکروسافت بند نسبت به اندرویید wear همینه ، برای پیام های کوتاه فوق العاده است

مطالب پیشنهادی