ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل از سرویس پیام رسان هوشمند Allo پرده برداشت

Allo سرویس پیام رسان جدید گوگل است که این تابستان برای اندروید و iOS عرضه خواهد شد. این البته اپلیکیشنی نیست که بخواهید صرفا در آن به چت با دوستان خود بپردازید، می توانید در این ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۲:۲۸

Allo سرویس پیام رسان جدید گوگل است که این تابستان برای اندروید و iOS عرضه خواهد شد. این البته اپلیکیشنی نیست که بخواهید صرفا در آن به چت با دوستان خود بپردازید، می توانید در این فضا، پاسخ سوالات خود را نیز بیابید چرا که موتور جستجوی گوگل و هوش مصنوعی توسعه یافته به دست این شرکت، در آن به کار گرفته شده است.

با استفاده از این سرویس، به راحتی قادر خواهید بود تا به جای گوگل کردن نام یک رستوران، در موردش از Allo بپرسید. تفاوت این سرویس با سایر پیام رسان ها، هوش مصنوعی به کار رفته در آن است. در Allo قابلیتی وجود دارد به نام «Smart Reply» که توسط آن، سرویس یاد شده تلاش می کند متوجه شود شما چه می گویید و چه نوع تصاویری را به اشتراک می گذارید و سپس در همان رابطه به شما کمک خواهد کرد.

allosmart-replygoogle-w800

در واقع Allo از قدرت یادگیری ماشینی «Google Photos» نیز بهره مند است و می تواند تصاویری که دریافت و ارسال می شود را به راحتی طبقه بندی کند.

البته در نگاه اول شاید بیشتر کاربران تصور کنند که چندان جالب نیست اگر گوگل همه مکالمات و تصاویری که دریافت و ارسال می کنند را مرور کند. به همین دلیل، کاربر می تواند درخواست کند که از چنین طرحی خارج گشته و پیام ها به صورت رمزگذاری شده از نوع دو طرفه ارسال شوند.

قابلیت ارسال تصاویر از درون موبایل، استفاده از پک های استیکر، «زمزمه» و «فریاد کشیدن» از سایر ویژگی های Allo هستند.

در ابتدای کار Allo از کاربران می خواهد تا شماره موبایل و ایمیل خود را ثبت کنند. در این میان شاید بپرسید که چه بر سر گوگل Hangouts می آید؟ گوگل در این زمینه می گوید: «Hangouts یکی از محصولات مهم ماست و به کار خود ادامه خواهد داد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • BVB
    BVB | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    از تصاویر مشخصه اندروید داره هویت کاملی میگیره توی طراحی، مثل iOS و این خیلی خوشحال کنندس

مطالب پیشنهادی