ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اندورید N
تکنولوژی

گوگل نامگذاری اندروید N را به کاربران می سپارد

گوگل امشب در خلال همایش توسعه دهندگان خود، از راه اندازی یک وبسایت جدید خبر داد که کاربران می توانند از طریق آن، نام پیشنهادی خود را برای نسخه جدید سیستم عامل اندروید، موسوم به ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۲:۴۴

گوگل امشب در خلال همایش توسعه دهندگان خود، از راه اندازی یک وبسایت جدید خبر داد که کاربران می توانند از طریق آن، نام پیشنهادی خود را برای نسخه جدید سیستم عامل اندروید، موسوم به اندروید N، ارائه دهند. گوگل وعده داده با استفاده از پیشنهادات رسیده از طرف کاربران، نسخه بعدی سیستم عامل محبوبش را نامگذاری کند.

اهالی مانتین ویو در ماه مارس از اندروید N رونمایی کردند و چندی بعد نسخه پیش نمایش آن را با قابلیت های جدیدی از جمله دو بخشی کردن صفحه نمایش، چند وظیفگی کارآمدتر، دکمه های میانبر برای دسترسی به تنظیمات، مصرف بهینه تر باتری و اموجی های جدید در اختیار توسعه دهندگان قرار دادند. مدتی بعد نیز اعلام شد که اندروید جدید از فناوری مشابه 3D Touch پشتیبانی خواهد کرد. گرچه بعدتر اعلام شد که شاید این ویژگی با کمی تاخیر ارائه شود.

گوگل مراحل آماده سازی این نسخه از سیستم عامل موبایل خود را با سرعت بیشتری پیش می برد و به نظر می رسد که آنها، به اندازه کاربران از بابت امکانات تازه اندروید N هیجان زده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Sina_Berenji
    Sina_Berenji | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    Nabat

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی