ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل پلی به بخشی مخصوص هدست های واقعیت مجازی مجهز می شود

همانطور که انتظار می رفت، گوگل در حال رونمایی از ویژگی های اندروید بعدی است که البته غنی از قابلیت های متعدد برای هدست های واقعیت مجازی خواهد بود. گوگل می خواهد مطمئن باشد که ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۳:۲۸

همانطور که انتظار می رفت، گوگل در حال رونمایی از ویژگی های اندروید بعدی است که البته غنی از قابلیت های متعدد برای هدست های واقعیت مجازی خواهد بود. گوگل می خواهد مطمئن باشد که کاربران هدست های واقعیت مجازی روز به روز تجربه بهتری کسب می کنند.

الکترونیک آرتز، یوبیسافت و بسیاری دیگر از شرکت های بازی سازی در کنار سرویس ها و رسانه هایی نظیر نت فلیکس، هولو، اچ بی او ناو و... دست به کار شده اند تا محتوای ویژه ای برای هدست ها تولید کنند.

تمامی سرویس ها و اپلیکیشن های اختصاصی گوگل حالا قرار است طراحی دوباره ای داشته باشند، به گونه که در پلتفرم Daydream VR بتوان آن ها را مشاهده و ارتباط برقرار کرد.

گوگل پلی هم حالا به بخشی مجهز می شود تا کاربران هدست بدانند محتوای مورد نیاز خود را چگونه باید پیدا کنند. لازم نیست تا در میان انبوه اپلیکیشن ها بگردید تا شاید یکی به دردتان بخورد، گوگل برای شما دسته بندی جدایی در نظر گرفته و آن را در برابر چشمان شما می آورد تا تجربه تان بهتر از گذشته شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی