ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل و تاسیس دفتری در هند با هدف بهبود روند توسعه اپلیکیشن Maps

کمپانی اپل به تازگی اعلام کرده که دفتری 25 میلیون دلاری در شهر حیدرآباد هند تاسیس نموده تا سرعت توسعه اپلیکیشن Maps خود را افزایش داده و آن را بهبود بخشد. اهالی کوپرتینو در کنفرانس ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

کمپانی اپل به تازگی اعلام کرده که دفتری 25 میلیون دلاری در شهر حیدرآباد هند تاسیس نموده تا سرعت توسعه اپلیکیشن Maps خود را افزایش داده و آن را بهبود بخشد. اهالی کوپرتینو در کنفرانس خبری اخیر خود مدعی شده اند که این دفتر جدید، برای 4 هزار نفر اشتغال زایی خواهد کرد.

اپل از زمانی که Maps را در سال 2012 برای سیستم عامل iOS عرضه کرد، با مشکلات زیادی در قبال این اپلیکیشن مواجه بوده است وتا پیش از آن، دارندگان موبایل های آیفون به صورت پیش فرض از اپ گوگل مپس استفاده می کردند. سال گذشته اپل گفت که اپلیکیشن Maps این کمپانی، با 5 میلیارد درخواست در هر هفته مواجه است و تا 3.5 برابر بیشتر از «اپلیکیشن مپس پرکاربرد بعدی» مورد استفاده قرار می گیرد. با این همه، اپل مپس کماکان قابلیت هایی به مراتب کمتر از گوگل مپس داشته و البته نقشه تمام نقاط جهان را در خود جای نمی دهد.

تیم کوک، مدیرعامل اپل می گوید: «اپل روی ساخت بهترین محصولات و سرویس ها در جهان متمرکز است و ما از تاسیس این دفتر جدید در حیدرآباد با هدف توسعه Maps بسیار هیجان زده ایم. اشخاص بسیار با استعدادی در این محل حضور دارند و ما به دنبال گسترش ارتباطات خود و نیز همکاری با دیگر شرکا و دانشگاه ها هستیم.»

بنابر گزارش ها، تیم کوک طی این هفته در تلاش است تا با سفر به چین و هند، گستره فعالیت های خود را افزایش داده و حمایت شرکایی جدید را جذب کند. ارزش سهام اپل اخیرا با به کمترین میزان از سال 2014 رسیده و روند افزایش درآمد آن نیز پس 13 سال موقف شد. به همین دلیل، همکاری هرچه بیشتر با کشورهای هند و چین، اهمیت بسیار زیادی برای کوک و دیگر اهالی کوپرتینو دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Rz@
    Rz@ | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

    بابا یکی نیستب

مطالب پیشنهادی