ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

منتظر رونمایی از Resident Evil 7 در نمایشگاه E3 امسال باشید [شایعه]

از نمایشگاه E3 2013 تا به امروز که حدود سه سال از آن می گذرد، بارها شایعات مختلفی در رابطه با عرضه نسخه هفتم سری بازی Resident Evil به گوش رسیده است اما هربار مشخص ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۰:۱۵

از نمایشگاه E3 2013 تا به امروز که حدود سه سال از آن می گذرد، بارها شایعات مختلفی در رابطه با عرضه نسخه هفتم سری بازی Resident Evil به گوش رسیده است اما هربار مشخص شد که این شایعات صحت نداشته و طرفداران ناامید شدند. اما حالا سرکان توتو (Serkan Toto)، تحلیلگر و مدیرعامل کمپانی ساکن توکیوی Kantan Game یکبار دیگر به این شایعات دامن زده است.

توتو غالبا، سابقه ای درخشان در انتشار این دست از خبرها دارد و وی اخیرا در اکانت توییتر خود اعلام کرده «بازی Resident Evil 7 در دست تولید بوده و قرار است به ریشه های نسخه های ابتدایی خود بازگردد.»

وی در ادامه گفته است که بازی برای اولین بار طی همایش E3 2016 به نمایش درخواهد آمد و البته تیم سازنده، افراد خبره ای مانند جوردن آمارو (Jordan Amaro)، کارمند سابق Kojima Productions که روی دو پروژه Metal Gear Solid V و دموی P.T. کار کرده است را به استخدام خود درآورده تا از تحقق اهداف خود مطمئن شود.

کمپانی کپکام چند سالی می شود که نوید «بازگشت به ریشه های سری Resident Evil» را به مخاطبان می دهد؛ اما حقیقت امر اینجاست که طی چند سال اخیر، به جز چند عنوان ضعیف یا متوسط، شاهد بازی درخور توجهی از سوی آنها نبوده ایم. در سال 2013، ماساچیکا کاواتا (Masachika Kawata)، تهیه کننده بازی Resident Evil: Revelation گفت که احتمال ساخت یک نسخه ریبوت برای بازسازی مجدد «آنچه طرفداران از Resident Evil انتظار دارند» در حال بررسی است.

کمپانی کپکام همچنین طی گزارش مالی اخیر خود گفت که بازی Resident Evil: Umbrella Corps که قرار است تا چندی دیگر عرضه شود، «مقدمه ای بر برنامه هایی بزرگ در نیمه دوم سال مالی جاری خواهد بود». حالا باید دید که منظور کپکام از برنامه های بزرگ، واقعا بازی مورد انتظار Resident Evil 7 خواهد بود یا صرفا به عرضه دیگر بازی هایش اشاره دارد. برای پاسخ به این سوال تنها باید اندکی بیشتر و تا برگزاری E3 2016 در خردادماه منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • شایان
    شایان | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    بهترین نسخه ش همون 4 بود! بهترین!!!!!
    ولی ترسناک ترینش 3 بود!......موهای دستم سیخ شد ! :|

  • جعفر
    جعفر | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

    عاشق اویل هستم.بازی فقط اویل مخصوصا شماره 3که واقعا ترسناک بود

  • Mehrdad
    Mehrdad | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

    امیدوارم بترکونه و واقعا ترسناک باشه مثل 1 ،2، 3 و 4.

مطالب پیشنهادی