ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریموت کنترلر Daydream گوگل مثل یک Wiimote برای واقعیت مجازی عمل می کند

پلتفرم واقعیت مجازی جدید گوگل موسوم به Daydream، بدون وجود یک سیستم کنترل کننده برای هدست ها و تلفن های هوشمند کامل نخواهد شد. اینجاست که ریموت کنترلر سفید و کوچک Daydream وارد بازی می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۰:۰۸

پلتفرم واقعیت مجازی جدید گوگل موسوم به Daydream، بدون وجود یک سیستم کنترل کننده برای هدست ها و تلفن های هوشمند کامل نخواهد شد. اینجاست که ریموت کنترلر سفید و کوچک Daydream وارد بازی می شود.

طی نطق اصلی کنفرانس I/O که دقایقی پیش به اتمام رسید، Clay Bavor معاون بخش واقعیت مجازی گوگل از یک ریموت کنترلر جدید برای هدست های Daydream پرده برداشت؛ وسیله ای دارای دو دکمه کوچک و یک تاچ پد وسیع در انتها که شما را به یاد Wiimote کنسول Wii نینتندو خواهد انداخت.

درست مثل ظاهر، عملکرد این ریموت کنترلر نیز به یک Wiimote مشابهت دارد. وسیله مورد بحث که به یک حسگر جهت یابی مجهز شده، کاربران را قادر می کند تا آن را مثل یک چوبدستی جادویی به اطراف حرکت داده و اشیا را در دنیای مجازی جابجا کرده یا به اطراف پرتاب کنند.

مضاف بر این، از آن می توان برای جابجایی در منوها و انجام اعمال دیگر در فضای واقعیت مجازی نیز استفاده نمود. گوگل اعلام کرده که در پاییز سال جاری این ریموت را به همراه اولین هدست Daydream به بازار عرضه می کند.

همانطور که در خبرهای قبلی خواندید، Daydream پلتفرم واقعیت مجازی جدید گوگل است که همراه با محصولات سخت افزاری و نرم افزاری مخصوص به خود در اندروید N پشتیبانی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی