ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Sandstorm: Pirate Wars؛ مد مکس به پرواز در می آید

فضای Sandstorm: Pirate Wars را می توان ترکیبی از فیلم Mad Max: Fury Road و بازی Fallout دانست. وجود محیطی آخر الزمانی، صحرای عظیم و جنگ با ماشین های پرنده همگی دلیلی بر این ادعا ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

فضای Sandstorm: Pirate Wars را می توان ترکیبی از فیلم Mad Max: Fury Road و بازی Fallout دانست. وجود محیطی آخر الزمانی، صحرای عظیم و جنگ با ماشین های پرنده همگی دلیلی بر این ادعا هستند. البته همین ابتدا متن بگوییم این ویژگی به یکی از بزرگترین برگ برنده های عنوان یوبی سافت بدل گشته است.

یوبی سافت هم که بدون شک می شناسید، شرکتی که بیشتر با فرنچایزهایی مانند اساسینز کرید شناخته می شود. آن ها در طول چند ماه اخیر نشان داده اند که علاقه زیادی به حضور جدی تر در بازار پرسود بازی های موبایل دارند. اگر به یاد داشته باشید، چند روز گذشته عنوانی بسیار موفق از این شرکت با نام Hungry Shark World را برای اسمارت فون ها معرفی کردیم.

Sandstorm: Pirate Wars آمده تا تیر خلاص را بزند و بگوید که دیگر نام یوبی سافت روی یک بازی موبایل، مهمترین دلیل برای دانلود آن است. نمی دانیم استودیو سازنده برای سیستم مبارزات طوفان شن از چه ایده ای استفاده کرده اما فکر کنیم منبع الهام اصلی آن ها سبک درگ ریسینگ [Drag Racing] بوده.

همان طور که می دانید در بازی های این سبک دو موتور، ماشین یا هر وسیله نقلیه دیگری باید در محیطی دو بعدی با یکدیگر مسابقه دهند. در این بین مهمترین نقشی که شما ایفا می کنید تعویض دنده یا استفاده از نیتروژن خواهد بود. مبارزات طوفان شن از سیستمی مشابه پیروی می کند. در بازی باید با انتخاب یک ماشین جنگی به رقابت با دیگر بازیکن های جهان بپردازید.

در هر مسابقه هم دو ماشین جنگی حضور دارد. چند نکته باعث شده تا گیم پلی خشکی که بعضا در بازی های درگ ریسینگ میبینیم را در طوفان شن شاهد نباشیم. اولین آن به استراتژی های هنگام حمله باز می گردد. برای استفاده از هر سلاح باید صبر کنید تا نوار انرژی که در گوشه سمت چپ صفحه وجود دارد کامل شود.

Sandstorm Pirate Wars

اسلحه های موجود دارای سرعت، قدرت و کارایی متفاوتی هستند. بنابراین هر کدام انرژی های مختلفی دارند. در طول بازی باید بدانید از کدام تجهیزات جنگی استفاده کرده و ابتدا چه قسمت هایی از ماشین حریف را هدف قرار دهید. این المان به ظاهر کوچک موجب گشته تا استراتژی در طول حملات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار شود.

نکته دوم به شخصی سازی بسیار وسیع بازی اختصاص دارد. استودیو سازنده در این بخش واقعا سنگ تمام گذاشته و بازیکن ساعت ها می تواند خود را سرگرم آن کند. سلاح های گوناگون قابل ارتقا، خرید جنگنده های هوایی و شخصی سازی آن ها از اصلی ترین دلایل ادامه بازی هستند. بدون شک علاقه مندان به سبک نقش آفرینی با وجود این گستردگی لذت زیادی از طوفان شن می برند.

البته المان های استفاده شده از نقش آفرینی تنها به بخش بسیار جذاب بالا محدود نیست. در بازی قسمتی با عنوان Pirate Arena وجود دارد که با رفتن به آن جا می توانید ماموریت هایی را از شخصیت ها دریافت کنید. با انجام آن ها هم پاداش هایی به دست خواهید آورد.

همان طور که بالاتر گفتیم یکی از جذابیت های اصلی طوفان شن به اتمسفر زیبایش بر می گردد. به رسم دیگر بازی های یوبی سافت روی پلتفرم های موبایل، دوباره با عنوانی قدرتمند از دیدگاه گرافیکی طرف هستیم. تمامی بخش ها دست به دست هم داده اند تا بازیکن را در دنیایی آخر الزمانی غرق کنند. از لباس های شخصیت ها بگیرید تا موسیقی بی نظیر که بدون شک دل کاربرها را می رباید.

اگر ذهن مان یاری کنید، نمونه ای که گیم پلی مشابه طوفان شن داشته باشد در پلتفرم های موبایل موجود نیست. بنابراین تجربه آن می تواند احساسی تازه در بازیکن ها به وجود بیاورد. حتی اگر در گذشته هم شاهد عنوانی همانند طوفان شن بوده باشیم، با وجود عناصر بسیار جذاب بازی دلیلی برای تجربه نکردنش وجود ندارد.

Sandstorm: Pirate Wars

Sandstorm: Pirate Wars

سازنده: Ubisoft قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 225 / 206 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی