ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اندروید N با ۷۲ اموجی جدید؛ نخستین سیستم عاملی که از Unicode 9 پشتیبانی می کند

آیا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که در زندگی روزمره ی خود فعالانه از اموجی استفاده می کنند؟ در واقع اگر باشید هم چندان تفاوتی نمی کند، چون اندروید N گستره ی ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۰:۰۸

آیا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که در زندگی روزمره ی خود فعالانه از اموجی استفاده می کنند؟ در واقع اگر باشید هم چندان تفاوتی نمی کند، چون اندروید N گستره ی اموجی های پر تعدادی که همین الان هم روی موبایل در دسترس هستند را از این نیز بزرگ تر خواهد کرد.

به نظر می رسد اندروید N اولین سیستم عامل موبایلی خواهد بود که از استاندارد جدید Unicode 9 پشتیبانی می کند، استانداردی که ۷۲ اموجی جدید به قبلی ها می افزاید. اکثر اموجی های جدید را تصاویر انسان نما با رنگ های مختلف پوست تشکیل می دهند تا طیف کاملی از مخاطبان را تحت پوشش خود درآورند. کوسه، هنرمندان شعبده باز، آووکادو و سِلفی از جمله اموجی های جدیدی بودند که روی صحنه ی رویداد توسعه دهندگان گوگل موسوم به I/O به شوخی به نمایش درآمدند.

علاوه بر اینها، مجموعه اموجی های جدید نقش زنان در محیط های کاری را نیز بهتر به تصویر می کشند. نشانه های حرفه ای، از جمله یک خانم معلم، آشپز، ستاره ی موسیقی، کشاورز، پزشک، و مکانیک نیز در میان نقش های دیگر از جمله مواردی بودند که روی صحنه به نمایش درآمدند اما مشخص نشد که آیا کنسرسیوم Unicode به انها چراغ سبز نشان داده است یا نه.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سیاوش
    سیاوش | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

    مشخث؟؟؟؟؟؟

مطالب پیشنهادی