ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر از نسخه جدید تبلت Iconia One 7 پرده برداشت

ایسر امروز نمونه جدیدی از تبلت «Iconia One 7» را معرفی کرد؛ محصولی که اولین بار در سال ۲۰۱۴ رونمایی شده بود. محصول جدید که با شماره مدل B1-780 از راه رسیده، یک دستگاه اقتصادی است که ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

ایسر امروز نمونه جدیدی از تبلت «Iconia One 7» را معرفی کرد؛ محصولی که اولین بار در سال ۲۰۱۴ رونمایی شده بود. محصول جدید که با شماره مدل B1-780 از راه رسیده، یک دستگاه اقتصادی است که به بیشتر برای استفاده کودکان مناسب به شمار می رود.

تبلت اقتصادی و جدید ایسر دارای نمایشگری ۷ اینچ از نوع IPS است که به رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل مجهز شده و از چیپست اینتل Atom Z2560 بهره می برد. در نسل قبلی که دو سال پیش رونمایی شده بود، ایسر از چیپست مدیاتک MT8163 بهره گرفته بود که در آن می شد پردازنده ای چهار هسته ای را دید.

تبلت Iconia One 7 در دو نسخه ۸ و ۱۶ گیگابایتی از راه می رسد که البته کاربر می تواند تا ۱۲۸ گیگابایت را از طریق کارت حافظه جانبی به آن اضافه کند. این در حالیست که سنسورهای دوربین به کار رفته در این تبلت نیز به هیچ عنوان راضی کننده نیستند. ایسر دو سنسور ۲ و ۰.۳ مگاپیکسلی را برای استفاده در Iconia One 7 جدید برگزیده است، در حالی که نسل قبلی، به سنسوری ۵ مگاپیکسلی مجهز شده بود.

ایسر یاد شده خبر می دهد که محصول مورد بحث را به اندروید نسخه ششم مجهز کرده است. از سوی دیگر باتری Iconia One 7 با هر بار شارژ، تا ۶ ساعت به شکل مداوم قابل استفاده است و بخش «Kids Center» نیز به این تبلت افزوده شده تا آن را برای استفاده کودکان تبدیل به ابزاری مناسب کند.

ایسر در حال حاضر قیمت Iconia One 7 را در انگلیس ۸۰ پوند معین کرده است. در ادامه می توانید مجموعه تصاویر Iconia One 7 را مشاهده کنید.

Acer-Iconia-7-Kids-AH-Press-21-w800

Acer-Iconia-7-Kids-AH-Press-14-w800

Acer-Iconia-7-Kids-AH-Press-19-w800

Acer-Iconia-7-Kids-AH-Press-12-w800

Acer-Iconia-7-Kids-AH-Press-17-w800

Acer-Iconia-7-Kids-AH-Press-5-w800

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی