ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

باندل Batman: Return to Arkham برای کنسول های نسل هشتم معرفی شد

بعد از انتشار شایعات مختلف در ماه های اخیر و کش و قوس های فراوان، کمپانی برادران وارنر بالاخره به صورت رسمی از باندل Batman: Return to Arkham برای کنسول های نسل هشتمی پلی استیشن ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

بعد از انتشار شایعات مختلف در ماه های اخیر و کش و قوس های فراوان، کمپانی برادران وارنر بالاخره به صورت رسمی از باندل Batman: Return to Arkham برای کنسول های نسل هشتمی پلی استیشن 4 و اکس باکس وان رونمایی کرد.

همان طور که پیش از این، از طریق لیست عناوین چند خرده فروشی و نیز چند وب سایت رده بندی سنی مشخص شده بود، باندل Return to Arkham نسخه HD دو عنوان Barman: Arkham Asylum و Batman: Arkham City را خود جای خواهد داد که به تمام به کمک موتور آنریل 4، بازسازی شده اند و گرافیکی بهبودیافته به همراه پشتیبانی از رزولوشن 1080p را به نمایش خواهند گذاشت.

برخلاف آنچه انتظار می رفت، استودیوی انگلیسی Rocksteady مسئولیت تولید این باندل را برعهده نداشته است و این مهم به استودیوی Virtous محول شده است. هر دو بازی قرار گرفته در باندل مورد اشاره، نسخه Game of Year Edition خواهند بود و تمام محتویات اضافه و دانلود عرضه شده را در خود جای خواهند داد.

باندل Batman: Return to Arkham قرار است در تاریخ 29 جولای (برابر با 9 مرداد ماه) با قیمت خرده فروشی 50 دلار روی پلتفرم های پلی استیشن 4 و اکس باکس وان در دسترس قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی