ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات سخت افزاری موبایل Hamburg بلک بری در پایگاه GFXBench رویت شد

یکی از دو موبایل اندرویدی که انتظار می رود امسال توسط بلک بری به بازار عرضه گردد، با نام رمز BlackBerry Hamburg شناخته می شود که مشخصات سخت افزاری آن اخیرا از طریق پایگاه بنچمارک ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

یکی از دو موبایل اندرویدی که انتظار می رود امسال توسط بلک بری به بازار عرضه گردد، با نام رمز BlackBerry Hamburg شناخته می شود که مشخصات سخت افزاری آن اخیرا از طریق پایگاه بنچمارک GFXBench مشخص شده است. بنابر مشخصات انتشار یافته، دستگاه مورد بحث به نمایشگری 5.2 اینچی با رزولوشن 1920x1080 مجهز خواهد بود.

در همین حال، چیپست اسنپدراگون 615 به همراه پردازنده هشت هسته ای 1.5 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Adreno 405 در زیر شنل موبایل جدید بلک بری به چشم می خورد. از دیگر مشخصات موبایل مورد اشاره، می توان به 3 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا اشاره کرد. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی نیز مطمئنا دوست داران عکاسی را راضی نگه خواهد داشت. ضمنا اندروید 6.0.1 مارشملو نیز به صورت پیش فرض روی موبایل نصب خواهد بود.

به گفته دیلان هابکرک (Dylan Habkirk)، که ساخت برخی از مدل های مفهومی دو موبایل هامبورگ و BlackBerry Rome را برعهده داشته است، هامبورگ را می توان دستگاهی مشابه BlackBerry Z30 ارزیابی کرد. در همین حال، بلک بری رُم برخلاف موبایل تمام لمسی هامبورگ، به کیبورد فیزیکی QWERTY مجهز خواهد بود. هابکرک می گوید که اسمارت فون هامبورگ، زودتر از دیگری به بازار عرضه خواهد شد.

در ماه نوامبر گذشته، بلک بری اولین موبایل اندرویدی خود را با نام BlackBerry Priv به بازار عرضه کرد که البته به دلیل قیمت بالای این دستگاه و رقابت بسیار شدید در بازار موبایل های اندرویدی، فروش Priv در حد ناامیدکننده ای قرار داشت. مدتی بعد، جان چن (John Chen)، مدیر عامل بلک بری از قیمت گذاری بسیار بالای موبایل Priv ابراز اطلاع کرد و انتظار دارد که مدل های جدید، با حدود قیمت 300 الی 400 دلار در دسترس مخاطبان قرار گیرند.

ham

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Nima
    Nima | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

    دیگه واسه برگشتن به بازار دیره شاید فروشش باز هم کمتر بشه ولی من از گوشی‌های بلکبری خیلی خوشم میاد

مطالب پیشنهادی