ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از حافظه های پویای 10 نانومتری و 6 گیگابایتی LPDDR4 رونمایی کرد؛ آیا گلکسی نوت 6 به این چیپ مجهز می شود؟

در سال 2012، نسخه ژاپنی موبایل گلکسی اس 3 سامسونگ به همراه حافظه پویای (DRAM) دو گیگابایتی به بازار عرضه شد. این موضوع اندکی تعجب برانگیز بود چرا که نسخه آمریکایی موبایل مورد بحث، با ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

در سال 2012، نسخه ژاپنی موبایل گلکسی اس 3 سامسونگ به همراه حافظه پویای (DRAM) دو گیگابایتی به بازار عرضه شد. این موضوع اندکی تعجب برانگیز بود چرا که نسخه آمریکایی موبایل مورد بحث، با حافظه پویای 1 گیگابایتی عرضه شد که استاندارد رایج آن زمان به شمار می رفت. حالا بعد از گذشت 4 سال، زمان عرضه حافظه های پویای 6 گیگابایتی برای موبایل های اندرویدی رسیده و کره ای ها هم از آخرین چیپ حافظه پویای خود برای موبایل های پرچمدار رونمایی کرده اند.

طی رویداد Samsung Mobile Solution Forum که روز گذشته در شهر شنژن چین برگزار شد، سامسونگ از چیپ های حافظه پویای LPDDR4 شش گیگابایتی جدیدی رونمایی کرد که با فناوری 10 نانومتری توسعه یافته اند. استفاده از این فناوری سبب می شود تا مصرف انرژی به شکلی بهینه تر انجام شده و به تبع آن، عمر باتری اسمارت فون های جدید افزایش یابد.

اگر شایعات چند وقت اخیر حقیقت داشته باشند، گلکسی نوت 6 سامسونگ قرار است از مشخصات سخت افزاری بسیار قدرتمندی بهره ببرد. گفته می شود که این فبلت به نمایشگر 5.8 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 1440x2560 مجهز خواهد بود و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در آن مورد استفاده قرار گرفته است. با توجه به اینکه کره ای ها همواره از به روزترین تجهیزات ممکن در فبلت خود بهره برده اند، انتظار می رود که این چیپ های حافظه پویا هم در گلکسی نوت 6 به چشم بخورند.

سامسونگ، گلکسی نوت 5 را در ماه آگوست سال گذشته به بازار عرضه کرد و اگر نوت 6 نیز تاریخ عرضه ای مشابه داشته باشد، هنوز فرصت زیادی برای انتشار گزارش ها و درز خبرهای بیشتر باقی مانده است. بدون شک کمپانی کره ای در حال ساخت فبلتی دیگر با سخت افزاری غول آسا است که در ماه های آتی، خبرهای بیشتری از آن به گوش خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ramtin
    ramtin | ۱ خرداد ۱۳۹۵

    ? ? ? ?

  • RZ@
    RZ@ | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    اوووف سامسونگه دیگه، پدر تکنولوژی .... اووووف چه چیزایی که نمیسازه این جییییگر ،خیلی کاااااارش درسته والا

  • dar be dar
    dar be dar | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    سامسونگ با note6 میخواد بترکونه

  • Mohammad
    Mohammad | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    Vay harchi fek mikonam 6 gig ram offff eyval samsung

مطالب پیشنهادی