ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون ۲۰۱۷ با بدنه فلزی
تکنولوژی

مطرح شدن احتمال تمام شیشه ای بودن آیفون ۲۰۱۷ از جانب یکی از شرکای سخت افزاری اپل

کمپانی اپل همواره در تغییر ویژگی های طراحی محصولاتش بسیار محافظه کارانه عمل می کند و هیچ کس انتظار ندارد که آیفون بعدی این شرکت از طراحی انقلابی نسبت به نسل قبل خود برخوردار باشد. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

کمپانی اپل همواره در تغییر ویژگی های طراحی محصولاتش بسیار محافظه کارانه عمل می کند و هیچ کس انتظار ندارد که آیفون بعدی این شرکت از طراحی انقلابی نسبت به نسل قبل خود برخوردار باشد. اما ممکن است این قائده در خصوص آیفون سال ۲۰۱۷ تغییر کند، چراکه خبر می رسد یکی از اصلی ترین تامین کنندهای اپل متقاعد شده که موبایل هوشمند سال آینده این شرکت بدنه ای شیشه ای خواهد داشت.

پیش از این نیز درباره شایعه تولید آیفون با بدنه شیشه ای برایتان گفته بودیم و خبر دادیم که تحلیلگر معروف Ming-Chi Kuo نیز احتمال آن را زیاد می داند و حتی معقتد است که دیگر از کمربند آلمینیومی (مشابه آیفون ۴) نیز خبری نخواهد بود.

Catcher Technology یکی از شرکت هایی است که در تولید بدنه فلزی آیفون های اپل مشارکت دارد. حالا آلن هورنگ (Allen Horng) مدیر اجرایی این کمپانی صحبت هایی را در خصوص ایده آیفون های تمام شیشه ای و تاثیر آن بر کسب و کار شرکتش مطرح ساخته است. او گفته: «تا جایی که من می دانم، سال آینده تنها یک مدل با بدنه متشکل از شیشه روانه بازار خواهد شد.» او نیز به مانند عده بسیاری معتقد است که اپل بیشتر نوآوری های خود را برای آیفون سال ۲۰۱۷ نگه داشته است.

احتمال بیشتر این است که آیفون شیشه ای باز هم از یک شاسی فلزی بهره مند باشد، بنابراین آقای هورنگ چندان نگران از دست رفتن سفارش های پرسود اپل نخواهد بود. او همچنین معتقد است که تولید آیفون متشکل از شیشه و فلز به هیچ وجه آسان تر از یک نمونه تمام فلزی نیست و نیاز به «تکنولوژی خط تولید پیشرفته تری» دارد. بنابراین بعید است آیفون ۲۰۱۷ از لحاظ قیمت ارزان تر از مدل های فعلی باشد.

هنوز تردیدهای فراوانی در خصوص مقاومت یک بدنه شیشه ای در مقابل آسیب های فیزیکی وجود دارد، اما شاید اهالی کوپرتینو به فناوری های لازم برای تولید شیشه ای به مقاومت آلومینیوم در مقیاس زیاد دست یافته باشند.

برای قضاوت در این خصوص هنوز خیلی زود است. ما همچنان رونمایی از آیفون ۷ را پیش رو خود داریم و مشخص نیست که تا سال آینده تکنولوژی های مرتبط تا چه حد پیشرفت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • رضا
    رضا | ۱ خرداد ۱۳۹۵

    بزرگترین و بهترین خلاقیت در ساخت گوشی در سال دو هزارو سیزده مال اچ تی سی با گوشی ام هفت بود ک جهان رو مبهوت خودش کرد نه اس فایو دمپایی پلاستیکی سامسونگ الکی جو نده

  • شایان
    شایان | ۱ خرداد ۱۳۹۵

    بهترین سال های موبایل بین 2013 تا 2014 بود که همه نوآوری های خودشون رو می آوردن،از سونی که طراحی و ساخت سری شیشه ای z،و انقلابی در طراحی رو شروع کرد،تا الجی که با دابل ناک معروف شد،و سامسونگ که نوت 3 و اس 4 و اس 5 رو زد و...
    الان دیگه همه دارن از رو هم اسکی میرن و کپی میکنن...دیگه الان هر چی بخری نوآوری خاصی درش نیست و فقط باید با توجه به توصیه ها و یا سلیقت بخری...

  • شاهین
    شاهین | ۱ خرداد ۱۳۹۵

    اپل همش گمی برداره اپل دوران خوبت به پایان باییییی

  • morteza tm
    morteza tm | ۱ خرداد ۱۳۹۵

    فعلا ک همین پلاستیک فروش به عقیده شما داره پردازنده سیب گندیده رو تولید میکنه.پنل های اولدش رو میخواد تولید کنه.از گوشی های اج و خمیده سامی‌ هم همه دارن کپی میکنن اپلم روووووش.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی