ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمالا بزودی امکان باز کردن قفل مک به کمک سنسور Touch ID آیفون فراهم می شود

روز گذشته برایتان نوشتیم اخیرا اسکرین شات هایی در فضای مجازی منتشر شده اند که حکایت از عرضه دستیار صوتی سیری در کنار نسخه جدید پلتفرم OS X دارند. در همین راستا، سوالی که برای ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

روز گذشته برایتان نوشتیم اخیرا اسکرین شات هایی در فضای مجازی منتشر شده اند که حکایت از عرضه دستیار صوتی سیری در کنار نسخه جدید پلتفرم OS X دارند. در همین راستا، سوالی که برای بسیاری پیش آمد، این بود که اپل چگونه از سیری برای متصل کردن دستگاه های آیفون و مک به یکدیگر استفاده خواهد کرد و حالا به نظر می رسد که اهالی کوپرتینو برنامه هایی برای تحقق این امر دارند.

بنابر گزارش های جدید، ورژن بعدی سیستم عامل X احتمالا از قابلیتی بهره مند خواهد بود که به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از حسگر اثرانگشت Touch ID تعبیه شده در موبایل های آیفون، قفل دستگاه مک خود را باز کنند. در تئوری، برای تحقق چنین امری، کاربر باید به مک خود نزدیک باشد تا روند باز کردن قفل به درستی انجام شود.

در حال حاضر تصور بر این است که کاربر باید موبایل و دستگاه مک خود را به کمک بلوتوث به یکدیگر متصل کند تا ارتباط میان این دو برقرار گشته و بتوان قفل مک را با Touch ID باز کرد.

مطمئنا افزودن امکان اتصال سنسور Touch ID به مک، بسیار جذاب به نظر می رسد و در این صورت، باز کردن قفل دستگاه نه تنها با سرعت بالاتر، بلکه با امنیت بیشتر به انجام خواهد رسید. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، حتی احتمال دارد که بتوان از اپل واچ نیز برای باز کردن قفل مک استفاده نمود. اما در هر صورت، هنوز این خبر به صورت رسمی تایید نشده و باید تا کنفرانس WWDC 2016 که قرار است در خرداد ماه برگزار شود، منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علی سعیدی
    علی سعیدی | ۱ خرداد ۱۳۹۵

    .

مطالب پیشنهادی