ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هکرها ویدئویی از عملکرد نسخه لو رفته اپ Allo منتشر کردند [تماشا کنید]

اپلیکیشن پیام رسان آینده گوگل موسوم به Allo قرار است که تابستان امسال به طور رسمی منتشر شود. اما همانطور که می دانید روز گذشته فایل APK نسخه اولیه این اپ به همراه اپلیکیشن دیگر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

اپلیکیشن پیام رسان آینده گوگل موسوم به Allo قرار است که تابستان امسال به طور رسمی منتشر شود. اما همانطور که می دانید روز گذشته فایل APK نسخه اولیه این اپ به همراه اپلیکیشن دیگر گوگل یعنی Duo در فضای مجازی لو رفت و همین موضوع باعث شد که هکرها به فکر زیر و رو کردن و تست جزئی ترین قابلیت های این دو محصول نرم افزاری جدید گوگل بیفتند.

Allo در حال حاضر برای تست در اختیار جمعیت بسیار کوچکی از کاربران قرار گرفته و هنوز همگان به آن دسترسی ندارند. اما به نظر می رسد که بعضی از کاربران با مراجعه به صفحه مخصوص Allo در پلی استور (که فعلا برای پیش ثبت نام در اپ ایجاد شده)، موفق شده اند تا نسخه ای ناقص از این اپلیکشن را در موبایل های خود نصب نمایند.

یکی از این افراد، کاربر Quinny899 در انجمن های XDA بوده که نسخه اولیه و ناقص اپلیکیشن را دانلود کرده و عملکرد آن در حالت آفلاین را در یک ویدئوی سه دقیقه ای به نمایش گذاشته است. مطابق چیزی که در ویدئو می بینیم، به نظر می رسد که Allo چیزی شبیه به ورژن گوگلی شده پیام رسان واتس اپ باشد. در آن می توانید متن های کوچک و بزرگ، کلیپ های صوتی و ویدئو را به مخاطبین خود بفرستید.

اپلیکیشن دارای گزینه چت گروهی هم هست، و ضمنا یک حالت مخفی هم دارد که در آن می توانید در محیطی رمزنگاری شده به چت و گفتگو با دوستان تان بپردازید. در واقع هر آنچه از یک اپلیکیشن پیام رسان انتظار دارید (به غیر از امکان ارسال SMS) را در Allo خواهید یافت. در ادامه می توانید این ویدئوی سه دقیقه ای از کار در محیط آفلاین Allo را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • pink panter
    pink panter | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    سایت تجاری همینه دیگه نویسنده یادش میره اصل کارو

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی