ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تولید ابزارهای پلتفرم Daydream توسط خود گوگل
تکنولوژی

گوگل هم سخت افزارهای پلتفرم واقعیت مجازی Daydream را می سازد

گوگل امسال در کنفرانس توسعه دهندگان خود از برنامه هایش برای آینده ابزارهای واقعیت مجازی پرده برداشت. قرار است پلتفرم Daydream که در خلال این مراسم رونمایی شد، یک اکوسیستم کامل و در بر دارنده مجموعه کامل سخت ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

گوگل امسال در کنفرانس توسعه دهندگان خود از برنامه هایش برای آینده ابزارهای واقعیت مجازی پرده برداشت. قرار است پلتفرم Daydream که در خلال این مراسم رونمایی شد، یک اکوسیستم کامل و در بر دارنده مجموعه کامل سخت افزار، نرم افزار و محتوای واقعیت مجازی باشد.

Daydream، به نسبت گوگل کاردبورد پیشرفت های بسیاری دارد و صرفا یک ابزار برای قرار دادن تلفن همراه درون آن نیست. این پلتفرم کیفیت بالاتر، تاخیر کمتر و بهینه بودن حداکثری را برای کاربران واقعیت مجازی به ارمغان می آورد.

شرکت ساکن مانتین ویو در رویداد Google I/O، نام تعدادی از موبایل سازان که قرار است موبایل های سازگار با پلتفرم Daydream را تولید کنند، اعلام کرد. همچنین گفته شد که خط مشی اصلی طراحی سخت افزارهای این پلتفرم نیز توسط خود گوگل تعریف و در اختیار سازندگان قرار خواهد گرفت.

در نگاه اول به نظر می رسید که گوگل نمی خواهد دخالت چندانی در بخش تولید سخت افزار و ساخت گجت های سازگار با پلتفرمش داشته باشد، اما شنیده های جدید حاکی از آن است که در کنار سایر تولید کننده ها، خود گوگل نیز اقدام به ساخت هدست و کنترلر واقعیت مجازی خواهد کرد.

حتی شنیده شده قرار است اولین سری از این محصولات در ماه نوامبر (آبان ماه) روانه بازار شوند. هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص قیمت و مناطقی که این ابزارهای واقعیت مجازی در آنها عرضه می شوند در دسترس نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی