ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ رونمایی از پهپاد شیائومی مشخص شد

شیائومی، روی فروم های خود از عرضه ی اولین پهپاد این شرکت خبر داده است. این قدم بسیار بزرگی به دور از مسیر اصلی فعالیت های معمول این شرکت در تولید دستگاه های اندرویدی و ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

شیائومی، روی فروم های خود از عرضه ی اولین پهپاد این شرکت خبر داده است. این قدم بسیار بزرگی به دور از مسیر اصلی فعالیت های معمول این شرکت در تولید دستگاه های اندرویدی و اولین تلاش آن برای ورود به بازار پهپاد ها محسوب می شود.

شیائومی مدتهاست بلندپروازی های زیادی در سر پرورانده است. این شرکت تا پیش از امسال، بیش از هر چیز دیگر به عنوان تولید کننده ی تلفن های هوشمندی شناخته می شد که در ازای قیمتی مناسب، عملکرد بالایی به کاربران خود ارائه می دادند. در واقع این موضوع هیچگاه به اندازه ی عرضه ی فبلت Mi Max محرز نشده بود.

همین استراتژی باعث شده است شیائومی به یکی از بزرگ ترین شرکت های چین تبدیل شود. اما چشم های آن کماکان به بازار های جهانی و به آسمان دوخته شده است. این شرکت اولین پهپاد خود را ساعت ۷ بعدازظهر ۲۵ ماه می (چهار روز دیگر) به وقت محلی رونمایی خواهد کرد.

سال ۲۰۱۶ تا همین جای کار نیز برای شیائومی سال واقعاً پر کاری بوده است. این شرکت چینی در ماه فوریه ی همین امسال برای اولین بار خارج از چین و در شهر بارسلونا به ارائه ی محصول Mi 5 خود پرداخت. این شرکت طی رویداد اخیر توسعه دهندگان گوگل نیز از ارائه ی یک تلویزیون اندرویدی در آمریکا خبر داد. جالب است بدانید تلویزیون مذکور از فناوری واقعیت مجازی Daydream گوگل نیز پشتیبانی خواهد کرد.

برای هر کسی واضح است که غول فناوری چین خارج از مرزهای این کشور و حتی دنیای موبایل، تبلت و تلویزیون، آینده ی روشنی برای خود متصور شده است و ظاهراً این تازه اول راه است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی