ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال حذف سیستم دعوتنامه ای برای خرید وان پلاس ۳

پیش از این شنیده شده بود که وان پلاس تصمیم دارد سومین پرچمدار خود را تا پیش از پایان یافتن سه ماهه دوم سال میلادی جاری، راهی بازار کند و بر همین اساس، می توان ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

پیش از این شنیده شده بود که وان پلاس تصمیم دارد سومین پرچمدار خود را تا پیش از پایان یافتن سه ماهه دوم سال میلادی جاری، راهی بازار کند و بر همین اساس، می توان در ماه آینده میلادی انتظار وان پلاس ۳ را داشت. در واقع، در ماه فوریه بود که آقای «کارل پی» (Carl Pei)، یکی از موسسین وان پلاس، تایید کرد که سومین پرچمدار در سه ماهه دوم از راه خواهد رسید.

ولی در روزهای گذشته، او دوباره اظهاراتی داشته که با نگاهی بر آنها، می توان پنداشت که وان پلاس تصمیم دارد سومین موبایل خود را بدون دعوتنامه برای فروش عرضه کند.

pei-header

وی بیان نموده که وان پلاس ۳، مشمول فرایند فروش بهتری خواهد بود و بر همین اساس، گمانه زنی ها آغاز شده که گویا این شرکت تصمیم دارد با سیستم دعوتنامه برای فروش موبایل، خداحافظی کند. آقای پی همچنین از طریق اکانت توییتر خود اطلاعات پایه ای را در خصوص وان پلاس ۳ منتشر کرده و برای مثال، در یکی از توییت های خود می نویسد: «این محصول حس بسیار بهتری از وان پلاس وان در دست دارد.»

طرفداران این برند، همین جلمه را به فلزی بوده دستگاه مورد اشاره نسبت داده اند. تا معرفی وان پلاس ۳ چند هفته ای باقی مانده و باید دید مدیران این شرکت، تصمیم دارند به چه موارد دیگری اشاره کنند.

در حال حاضر اما گفته می شود که وان پلاس ۳ از دو نمونه ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی برخوردار خواهد بود که نمونه اول دارای ۴ گیگابایت رم و نسخه دوم، مشمول ۶ گیگابایت رم است. گویا قیمت این دو مدل نیز ۳۱۰ و ۳۸۵ دلار انتخاب شده است.

وان پلاس تصمیم دارد در موبایل بعدی اش از اسنپدراگون ۸۲۰ بهره گرفته و نمایشگر ۵.۵ اینچی آن را نیز به پنل AMOLED و رزولوشن QHD مجهز کند. دو سنسور ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی برای دوربین های وان پلاس ۳ در نظر گرفته شده و قابلیت شارژ سریع، می تواند به سرعت باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری آن را شارژ کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی